سرویس PlayStation Now ممکن است به PC بیاید

۲۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، ظاهرا بزودی می‌توانید برخی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن۳ مثل «آخرین ما» یا «آنچارتد» را روی کامپیوتان بازی کنید. منابعی نزدیک به وب‌سایت خبری Gamekult گفته‌اند که سونی می‌خواهد در روز ۲۳ام ماه جاری میلادی، از سرویس PlayStation Now برای کامپیوتر رونمایی کند.

PlayStation Now یک سرویس ابری برای استریم بازی به صورت زنده است.

وب‌سایت فرانسوی Gamekult نوشته است که طبق گفته‌ی منابع آن‌ها، سونی پس از نمایشگاه گیمزکام امسال، نسخه‌ی کامپیوتر سرویس PlayStation Now را در کشورهای «بلژیک»، «ایالات متحده» و «بریتانیا» و «کانادا» راه خواهد انداخت. البته هنوز معلوم نیست که آیا تمام بازی‌های PlayStation Now قرار است روی کامپیوتر قابل بازی شوند یا نه.

PS-Now---Vita

PlayStation Now یک سرویس ابری برای استریم بازی به صورت زنده است؛ طوری که تعداد زیادی پلی‌استیشن۳ را در منطقه‌ای قرار داده‌ها و بازی‌ها روی آن‌ها پردازش و سپس تصویر آن‌ها برای بازی‌کننده‌ها فرستاده می‌شوند. در حال حاضر برای استفاده از این سرویس، نیاز به یک اینترنت با سرعت ۵ مگابیت و تاخیر پایین و هم‌چنین یک دسته‌ی DualShock 3 یا DualShock 4 دارید.

اشتراک سرویس PlayStation Now سالی ۱۰۰ دلار است، اما با خرید این اشتراک، می‌توانید ۴۰۰ بازی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند را بازی کنید. این بازی‌ها، عناوین بزرگی مثل مجموعه‌ی «فرقه اساسین»، «بایوشاک»، «بتمن»، «خدای جنگ» یا «کیلزون» را شامل می‌شوند.

تا انتشار اخبار بیشتر در این مورد صبر می‌کنیم.

منبع: VG247

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ژوبین

    فکر میکنم اگر the last of us ، رو مفهومی ترجمه کنید بهتر باشه، مثلاً بازماندگان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه