سونیک جدید برای PS4 و Xbox One رونمایی شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سگا دیروز رسما از بازی جدیدی در مجموعه‌ی سونیک به اسم Sonic Forces رونمایی کرد. این شماره‌ی جدید از مجموعه بازی‌های سونیک قبلا با اسم رمز Project Sonic 2017 معرفی شده بود. همانطور که سگا قبلا گفته بود، قرار است بازی Sonic Forces برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی و هم‌چنین کنسول جدید نینتندو یعنی Switch عرضه شود.

بازی Sonic Forces در پاییز روی کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه می‌شود.

استودیوی بازی‌سازی Sonic Team درباره‌ی اسم بازی گفته است که کلمه‌ی Forces نشانگر دو نیروری شر و خوب داستان بازی است. در یک سمت، سونیک و دوستانش قرار گرفته‌اند و در سمت دیگر، دکتر «اگمن» و ارتش شیطانی او هستند. «تاکاشی ایزوکا»، مدیر استودیوی Sonic Team می‌گوید که روند بازی سونیک جدید، ادغامی از دو بازی Sonic Colors و Sonic Generations است؛ این دو بازی، بهترین بازی‌های سونیک در چند سال اخیر هستند.

Sonic-Forces_2017_03-17-17_003

Sonic Forces سه حالت مختلف روند بازی دارد؛ حالت اول روند کلاسیک سونیک است. حالت دوم شبیه به بازی‌های سه بعدی و اخیر این مجموعه است و حالت سوم هم قرار است در ماه‌های آینده رونمایی شود.

بازی روی موتورپایه‌ی جدیدی به اسم Hedgehog Engine 2 اجرا می‌شود. این موتور پایه‌ی جدید، قابلیت‌های گرافیکی جدیدی مثل نورپردازی کلی محیط (Global Illumination) و امکان رندر اشیای مختلف در حالت واقعی (Physical Rendering) دارد.

می‌توانید در ادامه، تریلر گیم‌پلی و تریلر رونمایی Sonic Forces را ببینید. این بازی قرار است در پاییز سال آینده عرضه شود.

Sonic-Forces_2017_03-17-17_002 Sonic-Forces_2017_03-17-17_001

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar am

    ایول
    از همه بازی های سونیک قشنگ تره

  2. Avatar am

    بعد از کلی انتظار سر بلندمون کرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه