سونی از پیشرفته‌ترین دوربین فول‌فریم خود رونمایی کرد

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی دیروز از پیشرفته‌ترین دوربین فول‌فریم خودش رونمایی کرد. دوربین A9 برای رقابت با بهترین ساخته‌های نیکون و کانن طراحی شده است و می‌تواند به راحتی دیگر شرکت‌ها را به چالش بکشد. دوربین جدید سونی یک سنسور CMOS تمام فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی دارد، می‌تواند به طور شگفت‌انگیزی پشت سر هم عکس‌برداری کند و تعداد نقطه‌های فوکوس خودکار آن هم ۶۹۳ عدد است.

دوریین A9 چند روز دیگر با قیمت ۴۵۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

دوربین A9 سونی می‌تواند ویدیوهایی به وضوح تصویر ۴K بگیرد و لرزش گیر ۵ محوره دارد. با تمام این اوصاف، جالب‌ترین قابلیت این دوربین جدید، سیستم عکس‌برداری پشت سرهم این دوربین است. دوربین A9 می‌تواند با سرعت ۲۰ فریم در ثانیه تصویربرداری کند و ۲۴۱ عکس خام (یا ۳۶۲ عکس JPEG) تحویل دهد. این قابلیت چیزی نیست که بتوانید در دیگر دوربین‌ها پیدا کنید. می‌توانیم به جرات بگوییم که هیچ سوژه‌ی در حال حرکتی با استفاده از این دوربین، از زیر دست افراد فرار نخواهد کرد.

حداکثر سرعت شاتر دوربین جدید سونی ۱/۳۲,۰۰۰ ثانیه است و سونی می‌گوید که این دوربین می‌تواند هم‌چنین در ثانیه، ۶۰ بار فوکوس خودکار و Exposure خودکار را محاسبه کند. تعداد ۶۹۳ نقطه‌ی فوکوس خودکار هم ۹۳ درصد قاب را تشکیل می‌دهد. یک جوی‌استیک هم در پشت دوربین قرار داده شده تا سوژه خودتان را راحت‌تر انتخاب کنید.

سونی گفته که سنسور Exmor RS CMOS این دوربین، در دنیا نظیر ندارد و در مقایسه با دوربین‌های قبلی فول‌فریم سونی، داده‌ها را دو برابر سریع‌تر پردازش کند. حتی باتری این دوربین هم ۲.۲ برابر ظرفیت بیشتری در مقایسه با دوربین‌های فول‌فریم قبلی سونی دارد.

دوریین A9 چند روز دیگر با قیمت ۴۵۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    این دوربین از هر لحاز از همه پرچمدار های عکاسی سایر شرکتها سریعتره، عکاسهای ورزسی رو کاملا نشونه گرفته ، حتی a7 هم از پرچمدار کنون در بالاترین ایزو عملکردی به شدت بهتری داره ( میتونید فیلمهاش رو ببینید که در ماکسیموم ایزو چجوری نابود میکنه مارک ۵ رو ) هیچ ایرادی نمیشه روی این دوربین گذاشت به هیچ وجه.

  2. Avatar محمد

    کولاک کرده سونی ۲۰ فریم برثانیه ۶۷۳ نقطه????????????????

  3. Avatar علی

    من هیچ وقت نفهمیدم چرا سونی با وجود این همه دوربین های عکاسی فوق العاده ای که داره نمیتونه یه دوربین درست و درمون واسه گوشیاش بسازه!

  4. Avatar حامد

    این دوربین بدون آیینه هست و نمیتونه با محصولات نیکون و کنون مقایسه بشه
    هرکدوم مزایا و معایب خودشون رو دارن
    برای کاربرد ورزشی دقت چشمی مهمتر از سرعت عکاسی پیاپی هست، چشمی اپتیکال دقت بالاتری داره و هم اینکه بصورت مستقیم و بدون تاخیر تصویر رو نشون میده.
    چشمی این دوربین الکترونیکی هست و تاخیر جزئی داره که برای کاربران حرفه ای مناسب نیست.
    فقط از نظر کیفیت تصویر خروجی میشه این دوربین هارو مقایسه کرد که بدون درنظر گرفتن عملکرد و کاربرد هر دوربین مقایسه درستی نیست.

    1. Avatar امیر اسدی

      چشمی این دوربین ، بر عکس DSLR ها ، blackout نداره و تا ۱۲۰ فریم سرعت داره.

    2. Avatar Bijan

      نه عزیز جان این حرف شما مال زمانیه که تازه دوربینای بدون آینه داشتن مد میشدن تو صنعت نه الان، الان هیچ مشکلی وجود نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه