سونی قابلیت استریم بازی‌های PS4 روی کامپیوتر را به شکل رسمی عرضه می‌کند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استریم بازیهای ps4 روی PC

شرکت سونی مدتی پیش اعلام کرد که قابلیت اجرای بازی‌های پلی‌استیشن۴ روی کامپیوترهای ویندوز و مک را بزودی به شکل رسمی عرضه می‌کند.

سونی اعلام کرد که بزودی امکان استریم بازی‌های PS4 روی کامپیوتر را به وجود می‌آورد.

قابلیت اجرای بازی‌های پلی‌استیشن۴ روی پلتفرم‌های مختلف که Remote Play نام دارد، روی پلی‌استیشن ویتا و تلفن‌های همراه سری Z مانند Z2 و Z3 امکان پذیر است. بازی‌کننده‌ها با این قابلیت می‌توانند بدون اینکه تلویزیون داشته باشند، بازی خودشان را روی دستگاه‌های دیگر دنبال کنند.

عدم امکان استریم بازی‌های پلی‌استیشن۴ روی کامپیوتر باعث شد، برنامه‌ای به شکل غیررسمی تولید شود تا کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. البته این برنامه‌ی ۱۰ دلاری اعتراض کاربران را هم به همراه داشت. حتی بسیاری از بازی‌کننده‌ها به سونی اعتراض کرده بودند که چرا این ویژگی مهم را به شکل رسمی به وجود نمی‌آورد.

به نظر می‌رسد که این اعتراض‌ها نتیجه داده و سونی اعلام کرد که به‌زودی امکان استریم بازی‌های پلی‌استیشن۴ روی کامپیوترهای ویندوز و مک را به وجود می‌آورد.

شرکت مایکروسافت همزمان با عرضه‌ی ویندوز ۱۰ قابلیت استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان روی کامپیوترهای ویندوزی را به وجود آورد.

شویی یوشیدا از سونی با ارسال پستی در توییتر گفت:” ما می‌دانیم افرادی می‌خواهند قابلیت استریم بازی‌های پلی‌استیشن۴ را روی کامپیوتر به وجود بیاورند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این کار را خودمان به شکل رسمی انجام دهیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. محمد

    یعنی چی که روی کامپیوتر استریم بشه؟
    چه مزیتی داره؟
    و به چه وسیله ای استریم میشه؟

    1. امیرحسین پورمهدی

      یعنی این که اگه شما تا به امروز بازی های کم کیفیت pc را میخریدید الان میتونید بازی های ps4 را با بالا ترین کیفیت روی کامپیونر استریم کنیدیا بالا بیاورید……

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه