سونی اکسپریا Z5 یازدهم شهریور معرفی خواهد شد؟

۱۲ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی اخیرا تیزری تبلیغاتی منتشر کرده بوده که در آن از معرفی گوشی سونی اکسپریا C5 آلترا در تاریخ دوازدهم مرداد ماه (امروز) خبر داده بود که همین‌طور هم شد. این طور که پیداست پرچم‌دار بعدی شرکت سونی یعنی اکسپریا Z5 هم قرار است در رویداد IFA در شهر برلین آلمان (نمایشگاهی تجهیزات الکترونیکی) رونمایی شود.

شعبه‌ی ایتالیای شرکت سونی تایید کرد که در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA در آلمان حضور خواهد داشت.

شعبه‌ی ایتالیای سونی اخیرا از طریق توییتر تایید کرده است که این شرکت در رویداد IFA 2015 که در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد، حضور خواهد داشت. براساس این توییت، سونی یک ماه بعد در تاریخ یازدهم شهریور کنفرانسی مطبوعاتی خواهد داشت که به احتمال زیاد در جریان آن رسما گوشی سونی اکسپریا Z5 را معرفی خواهد کرد.
این موضوع چندان غیرمنتظره نیست زیرا قبلا شایعه ای منتشر شده بود مبنی بر این که اکسپریا Z5 در شهریور ماه عرضه خواهد شد؛ و این موضوع که رویداد IFA هم در ماه شهریور برگزار می‌شود به این شایعه قوت می‌دهد. براساس تصویری که شعبه‌ی ایتالیای سونی منتشر کرد، به نظر می‌رسد محصولاتی دیگری هم که به موبایل ارتباط ندارند معرفی خواهند شد، مثل دوربین، تلویزیون، گجت‌های پوشیدنی و غیره.

sony-ifa-2015-640x396
تاکنون در مورد اکسپریا Z5 می‌دانیم که نمایشگر ۵.۵ اینچی و Full HD خواهد داشت و چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بر آن سوار خواهد بود. همچنین این گوشی به ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت هم برای تدابیر امنیتی در آن تعبیه شده است. در هر صورت تا زمان معرفی رسمی Z5 با دیده‌ی تردید به این مشخصات بنگرید.
منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه