سونی دوربین RX1R II را معرفی کرد

۲۳ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی دوربین RX1R II که یک محصول کامپکت فول‌فریم است را معرفی کرد. این محصول جدید از سنسور BSI-CMOS با کیفیت ۴۲٫۴ مگاپیکسل بهره می‌برد.

دوربین RX1R II شرکت سونی یک محصول کامپکت فول‌فریم است که با قیمت ۳۲۹۹ دلار از ماه آینده راهی بازار می‌شود.

سنسور جدیدی که برای این دوربین در نظر گرفته شده به سیستم فوکووس خودکار تشخیص فاز ۳۹۹ نقطه‌ای مجهز شده است. همچنین این دوربین از قابلیت فوکووس در فاصله نزدیک هم بهره می‌برد. این ویژگی به وسیله حلقه‌ی عکاسی ماکرو (Macro) به وجود می‌آید.

دوربین RX1R II به یک لنز ۳۵ میلی‌متری با دیافراگم f/2.0 مجهز شده و دارای چشمی XGA OLED با کیفیت ۲٫۴ میلیون پیکسل است. این چشمی در زمان عکاسی از بدنه دوربین بیرون می‌آید و بعد از عکاسی می‌توان آن را فشار داد تا داخل بدنه قرار بگیرد.

روی این دوربین یک صفحه نمایش ۳ اینچی با کیفیت ۱٫۲ میلیون نقطه قرار گرفته است. با این محصول جدید سونی می‌توان با دقت تصویر ۱۰۸۰p و روی ۶۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کرد. فیلم‌برداری نکردن با کیفیت ۴K یک نقاط ضعف این محصول به شمار می‌رود. این دوربین به شبکه‌های Wi-Fi و NFC متصل خواهد شد.

سونی قصد دارد این دوربین کامپکت فول‌فریم را با قیمت ۳۲۹۹ دلار به فروش برساند. مشخص شده که این دوربین از ماه آینده راهی بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر این دوربین را مشاهده کنید:

دوربین RX1R II  سونی دوربین RX1R II  سونی

منبع: Digital Photography Review

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    دوربین جیبی فول فریم خیلی خوبیه ولی قیمتش عاقلانه نیست ?

  2. Avatar فلورآنس

    با این مشخصات این قیمت عاقلانه به نظر نمی رسه!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه