سونی دو گوشی اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 اولترا را معرفی کرد

۲۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی اکسپریا XA2

شرکت سونی در نمایشگاه CES 2018 دو گوشی اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 اولتر را معرفی کرد.  این دو گوشی در حالی که همان ظاهر قبلی گوشی‌های سونی را دارند از ترند جدید دنیای موبایل هم بهره نمی‌برند. در واقع این گوشی همچنان صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹ دارند و حاشیه‌ّای زیادی در بالا و پایین صفحه نمایش این گوشی‌ها دیده می‌شود. سونی سنسور تشخیص اثر انگشت این دو تلفن همراه هوشمند را پشت گوشی و زیر دوربین قرار داده است.

دو گوشی XA2 و XA2 اولترا به عنوان محصولات میان‌رده شناخته می‌شوند. این دو گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ مجهز شده‌اند. گوشی XA2 به ۳ گیگابایت رم مجهز شده و مدل اولترا ۴ گیگابایت رم دارد. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این محصولات در نظر گرفته شده است. البته یک مدل با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهند داشت. این دو تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند.

گوشی XA2 به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت Full HD مجهز شده و گوشی XA2 اولترا هم به صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. مدل XA2 باتری ۳۳۰۰ میلی‌امپر ساعتی دارد و مدل اولترا هم از باتری ۳۵۸۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

گوشی اکسپریا XA2 اولترا

هر دو گوشی دوربین پشت ۲۳ مگاپیکسلی دارند و می‌توانند ویدیوی ۴K ضبط کنند. همچنین امکان فیلم‌برداری با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه را هم دارند. دوربین جلوی گوشی XA2 یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند با زاویه ۱۲۰ درجه عکاسی کند. دوربین جلوی گوشی XA2 اولترا هم دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند عکس‌های باکیفیت‌تری ثبت کند.

این دو گوشی از ویژگی جدید به اسم SmartAMP بهره می‌برند که باعث شده کیفیت صدای که پخش می‌کنند بیشتر از قبل شود. البته بلندگوی استریو برای این محصولات در نظر گرفته نشده است.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar بهنام

    چرا همه گیر میدن به حاشیه سونی مگه میانرده بقیه شرکتا حاشیه کم دارن؟ یا ایفون ها جز x بقیه همه حاشیه ان که

  2. Avatar امیر

    هیچکدومشونم تو فروشگاه دیجیکالا برای فروش ارائه نخواهد شد، متاسفانه!

  3. Avatar فاطمه

    دوربین جلوش مگه دوتایی نیست؟

    1. Avatar پویا

      بالاخره به اسم تخصصی سایت توجه کنین

  4. Avatar هانی

    اصلا به دوربین جلو دوگانه XA2 اولترا هیچ اشاره ای نکردید !
    حالا اگه سامسونگ یا اپل بود
    چنان پیاز داغشو زیاد میکردید که نگو ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه