سونی سوپر گوشی میان رده اکسپریا M5 را رسما معرفی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سونی یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که بیش‌تر فعالیت‌های آن در حوزه ارایه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای و لوازم الکترونیکی است. البته سونی به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند هم شناخته می‌شود. پیش از این شایعه‌های زیادی پیرامون جدیدترین گوشی‌های هوشمند سونی منتشر شده بود.

سونی امروز دو گوشی هوشمند میان رده اکسپریا M5 و اکسپریا C5 Ultra را به طور رسمی رونمایی کرد.

همچنین سونی اخیرا یک تیزر تبلیغاتی برای محصولات جدید خود منتشر کرده بود. سونی در این تیزر از عبارت «چیزی طلایی در افق می‌درخشد» استفاده کرده بود که با تاکید به رنگ طلایی محصول جدید خود، نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. یکی از نکات جالب در مورد این تیزرها امکان پیش‌بینی قابلیت ضد آب بودن محصول جدید سونی بود.

s

این در حالی است که پیش از این اخباری مبنی بر این‌که سونی قصد دارد در تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد) محصولات جدید خود را رونمایی کند، منتشر شده بود. خوش‌بختانه سونی به وعده خود عمل کرد و امروز دو محصول جدید از خانواده اکسپریا رونمایی کرد. گوشی‌های هوشمند میان رده‌ی اکسپریا C5 Ultra و اکسپریا M5 دو محصول جدید شرکت سونی به شمار می‌روند. سونی در گوشی میان رده اکسپریا M5 استاندارها و انتظارات را افزایش داده است. اکسپریا M5 به عنوان جانشین M4 Aqua از خانواده سونی شناخته می‌شود. در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره گرفته است. توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست ۶۴ بیتی مدیاتک MT6795 و پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی تامین می‌شود.

m5-1

همچنین در گوشی هوشمند اکسپریا M5 از ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. سونی این گوشی را در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت طراحی و تولید کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ و شبکه اینترنت ۴G LTE اشاره کرد. سونی در اکسپریا M5 از یک دوربین اصلی ۲۱.۵ مگاپیکسلی بهره گرفته است که به شما اجازه می‌دهد لحظات خارق‌العاده را مانند یک عکاس حرفه‌ای ثبت کنید. شما با کمک این دوربین می‌توانید در زمان‌های حساس که امکان نزدیک شدن به سوژه را ندارید، از قابلیت بزرگ‌نمایی تصویر با اندازه ۵ برابر بدون از دست دادن کیفیت استفاده کنید. فوکووس خودکار این گوشی در مدت کمتر از ۰.۲۵ ثانیه عمل می‌کند.

m5-2

در فناوری جدید فوکووس خودکار ترکیبی، قابلیت تشخیص مرحله‌ای فوکووس خودکار و تشخیص کنتراست فوکووس خودکار وجود دارد. همچنین دوربین گوشی اکسپریا M5 قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد. سونی در این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی هم بهره گرفته است. لازم به ذکر است که دوربین دوم این گوشی هم مجهز به فوکووس خودکار و ضبط ویدیو با کیفیت HD است. همچنین سونی در دوربین سلفی گوشی M5 مجموعه‌ای از برنامه‌های دوربین شامل چهره در تصویر، ماسک واقعیت افزوده و Style Portrait را قرار داده است.

m5-3

همان‌طور که پیش از این هم انتظار داشتیم گوشی اکسپریا M5 ضد آب بوده و در برابر گرد و غبار مقاوم است. یکی از نکات جالب در مورد این گوشی نداشتن درپوش برای درگاه USB است. براساس اخبار منتشر شده سونی قصد دارد گوشی اکسپریا M5 را با قیمت ۳۹۵ دلار در رنگ‌های مشکی، طلایی و سفید در بازار عرضه کند. برای مشاهده جزییات بیش‌تر این گوشی می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه