سونی می‌خواهد رابط کاربری اکسپریا را عوض کند

۲۹ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های هوشمند سونی فعلا چند وقتی است که وضعیت خوبی را در بازار گوشی‌ها سپری نمی‌کنند. با اینکه سونی مجموعه‌ای از بهترین و با کیفیت‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بازار را ارایه می‌دهد، فروش گوشی‌های این شرکت وضعیت خوبی ندارند.

سونی می‌خواهد هفته‌ی آینده، رابط کاربری گوشی‌های اکسپریا را به‌طور آزمایشی عوض کند

فروش پایین گوشی‌های هوشمند سونی، این شرکت را مجبور کرد تا چند وقت پیش از تعداد کارمندهای خود کم کند. با تمام این اوصاف، تغییرات درون سازمانی این شرکت هم فعلا نتوانسته است تغییری در وضعیت فروش گوشی‌های‌اش داشته باشد.

اکسپریا

به نظر می‌رسد که قدم بعدی شرکت سونی در راستای زنده کردن برند اکسپریا، تغییر رابط کاربری گوشی‌های‌اش است.

بر اساس خبری که وب‌سایت «اکسپریای سوئد» منتشر کرده است، سونی فعلا مشغول آزمایش نسخه‌ای جدید از رابط کاربری اندرویدش است.

این رابط کاربری اکسپریا، قرار است از تاریخ ۲۷ جولای (دقیقا هفته‌ی آینده) به مدت دو ماه به‌صورت آزمایشی امتحان شود. اگر در سوئد هستید و یک گوشی اکسپریا Z3 (فقط نسخه‌ی معمولی‌اش) دارید، می‌توانید به لینک زیر مراجعه و برای شرکت در این بتا ثبت نام کنید.

در پایان بتا، این امکان وجود دارد تا تمام گوشی‌هایی که نرم‌افزار جدید سونی را نصب کرده بودند، به نسخه‌ی اصلی نرم‌افزاری گوشی‌شان باز گردند.

احتمالا در هفته‌ی دیگر که افراد به این نسخه‌ی آزمایشی دسترسی پیدا می‌کنند، تصاویری از این رابط کاربری جدید اکسپریا به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

منبع: Android Central

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه