سونی: هدست واقعیت مجازی Oculus Rift از PlayStation VR قوی‌تر است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
PlayStation VR

«ماسایاسو ایتو» (Masayasu Ito) معاون بخش Sony Computer Entertainment‌ در صحبت‌هایی با سایت Polygon گفت که احتمال دارد هدست واقعیت مجازی Oculus Rift از هدست PlayStation VR قوی‌تر باشد.

سونی به این موضوع اشاره کرد که Oculus Rift از PS VR بهتر خواهد بود.

مقایسه‌ی بین سه هدست واقعیت مجازی HTC Vive، Oculus Rift و PlayStation VR کار هیجان‌انگیزی خواهد بود. در حالی که این محصولات هنوز راهی بازار نشده‌اند، شرکت‌های مختلف خودشان را برای یک مبارزه‌ی طولانی مدت در حوزه واقعیت مجازی آماده می‌کنند.

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR برای کنسول پلی‌استیشن۴ طراحی شده و به همین دلیل ممکن است در مقایسه با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift که برای یک کامپیوتر ۱۵۰۰ دلاری طراحی شده، ضعیف‌تر باشد. حتی ماسایاسو ایتو از شرکت سونی به سایت Polygon گفته: “اگر درباره‌ی یک محصول بسیار با کیفیت صحبت کنید، هدست واقعیت مجازی Oculus Rift تجربه‌ی بهتری را به کاربران منتقل خواهد کرد.”

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید: “البته برای استفاده از Oculus Rift باید یک سیستم بسیار قوی داشته باشید. بزرگ‌ترین ویژگی PlayStation VR این است که روی پلی‌استیشن۴ اجرا می‌شود و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. همه یک کامپیوتر گران قیمت ندارند که بخواهند با Oculus Rift کار کنند.”

هنوز تاریخ عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی PS VR مشخص نشده، اما سونی مدتی دیگر یک مراسم مخصوص برای این محصول برگزار خواهد کرد و احتمال دار که قیمت و زمان عرضه آن اعلام شود.

‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه