سونی هدفون‌ بی‌سیم جدیدش را معرفی کرد

۲۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونی

سونی از محصول جدید خودش رونمایی کرد؛ هدفون توگوشی بی‌سیم که برای عاشقان موسیقی به ویژه‌ ورزشکاران مناسب است. از ویژگی‌های کلیدی این هدفون می‌توانیم به وزن کم، سیستم حذف نویز دیجیتال و مقاوم در برابر عرق اشاره کنیم.

هدفون‌های جدید سونی تحت اسامی WF-SP700N و WI-SP600N به بازار عرضه می‌شوند. این هدفون‌های دوتایی بی‌سیم به واسطه‌ی بلوتوث به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شوند و در برابر آب هم مقاوم هستند.

هدفون WF-SP700N می‌تواند با یک‌بار شارژ، ۳ ساعت کار کند. این درحالی است که ایرپاد و سامسونگ گیر IconX می‌توانند ۵ ساعت کار کنند که از میزان شارژدهی هدفون سونی بیشتر است. این هدفون یک محفظه‌ی نگهدارنده دارد که با یک اشاره باز می‌شود و می‌‌تواند به میزان ۹ ساعت هدفون‌های بی‌سیم سونی را شارژ کند. این محصول سونی، احتمالا بهار امسال با قیمت ۱۸۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

هدفون سونی

نوبت به مدل بعدی هدفون بی‌سیم سونی یعنی WI-SP600N می‌رسد؛ هدستی که دور گردن مستقر می‌شود و شبیه هدفون‌های بی‌سیم گوگل پیکسل است. این هدفون همانند مدل قبلی به سیستم حذف نویز دیجیتال مجهز شده و در برابر عرق مقاوم است. شارژدهی این هدفون بیشتر از مدل کاملا بی‌سیم سونی است و کاربر می‌تولند تا ۶ ساعت آهنگ مداوم گوش دهد. قیمت این محصول سونی ۱۵۰ دلار است.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه