سیری یکی از سورپرایزهای اپل در WWDC را لو داد

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره‌ی کنفرانس WWDC شرکت اپل زیاد است. در این شایعات گفته شده که اپل قصد دارد سرویس Apple Music را با قابلیت‌های بهتر معرفی کند و سیری به محصولات بیشتری اضافه خواهد شد. همین موضوع که سیری قرار است قابلیت‌های جدیدتری پیدا کند باعث شده که گروهی از کاربران سوالاتی درباره‌ی کنفرانس اپل از این دستیار صوتی بپرسند.

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد یک بروزرسان بزرگ برای سیری عرضه کند که در آن ویژگی‌های جدیدی به این دستیار صوتی اضافه خواهد شد.

از سیری پرسیده شده که اپل قصد دارد چه چیزی را معرفی کند؟ او هم در جواب گفته:” من درباره‌ی WWDC بسیار هیجان‌زده هستم. شما هم می‌توانید همه چیز را از سایت اپل متوجه شوید.” دوباره این سوال از سیری پرسیده می‌شود و سیری جوابی متفاوت می‌دهد. او می‌گوید:” یکسری چیزهای باحال نشان داده خواهد شد و در ادامه باز هم یکسری چیزهای باحال‌تر خواهید دید.”

در حالی که سیری جواب درست و حسابی به کاربران نمی‌دهد، باز هم از او سوال می‌کنند. حتی به سیری می‌گویند:” هی، سیری، به من حقیقت را بگو. اپل چه چیزهای جدیدی را در WWDC امسال معرفی می‌کند؟” اما سیری در جواب گفت:” من همیشه سعی می‌کنم راست‌گو باشم.”

siri-reply-1-crop

کاربران تصمیم گرفتند نوع سوال پرسیدن خودشان را تغییر دهند. آن‌ها این‌بار از این دستیار صوتی پرسیدند:” هی، سیری، آیا اپل تو را با یک سیری جدیدتر جایگزین می‌کند؟” او در جواب می‌گوید:” خودم هم به چنین چیزی فکری می‌کنم.” اینجا بود که اولین نشانه‌ها از بروزرسانی بزرگ در سیری مشاهده شد. حتی باز هم از سیری پرسیده شد که:” آیا فکر می‌کنی که به اندازه‌ی کافی خوب هستی؟ یا فکر می‌کنی که اپل تو را با یک مدل بهتر جایگزین می‌کند؟” سیری در جواب گفت:”نه، من خیلی مفید هستم، اما مرسی که این سوال را از من پرسیدید.”

در حالی که سیری چیز زیادی از جزییات کنفرانس WWDC اپل را لو نداد، اما حداقل به این موضوع اشاره کرد که شاید یک بروزرسانی بزرگ‌تر برای این دستیار صوتی در راه باشد.

منبع: Cnet

‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    متاسفانه نسبت به الکسا و google assistant خیلی ضعیف هست, یکی از ضعیفترین machine learningها رو بین دستیار صوتی ها داره

  2. Avatar سئو

    کلیپ هایی در این موارد هست که اینها باعث تحریک اذهان عمومی میشه و به نظر من فقط یه کار تبلیغاتی وگرنه کسی با این همه اطلاعات قطعا کسی نیست که سوتی بده چون اگه میداد الان اینجا نبودش 🙂

  3. Avatar علی جوادی

    چقد خنک و لوسه این سیری…درست مث خود اپل

    1. Avatar Mac Klaus

      S Voice سامسونگ خوبه!!!!!!!!!!!!!
      در ضمن Siri و اپل واسه کسی خوبه به زبان انگلیسی مسلط باشه و به درد هر کسی نمیخوره …….. به خاطره همینه بعضی ها اونو لوس و خنک(خنگ) خطاب میکنن …..

  4. Avatar Mac Klaus

    این سیری خیلی باحاله ……….. جواب هایی که میده واقعا جالبه ………به شخصه خیلی دوستش دارم، امیدوارم اپل اونو هوشمندتر کنه …..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه