آیا فیسبوک سیستم دریافت کمک‌های خیریه راه می‌اندازد؟

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک به پست‌هایی برخورده‌اید که در آن‌ها در خواست کمک‌های مالی برای کارهای خیریه شده است. این ویژگی Facebook می‌تواند برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی اختصاص پیدا کند یا حتی می‌تواند برای جمع‌آوری کمک‌های پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

این قابلیت فیسبوک بیشتر به واسطه‌ی سایت‌هایی که کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌کردند انجام می‌شد؛ اما به نظر می‌رسد که این شبکه‌ی اجتماعی تصمیم گرفته این کار را خودش انجام دهد. احتمال می‌رود که Facebook ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن‌ها بتوانند کمک‌های مالی خودشان را به دست افراد یا سازمان‌های مختلف برسانند. در این سرویس نیازی هم به شرکت‌های واسطه نخواهد بود و خود فیسبوک این کار را انجام می‌دهد.

به همین دلیل سایت Facebook یک نظرسنجی هم ترتیب داده و در آن از کاربران درباره‌ی راه‌اندازی چنین سرویسی سوال شده است.

Facebook-2

البته از آنجایی که این اطلاعات تنها به واسطه‌ی همین نظر سنجی به دست آمده، دلیل مطمئنی برای عملی شدن این جریان وجود ندارد. حتی ممکن است این سایت ویژگی‌های دیگر را جایگزین راه‌های فعلی دریافت کمک‌های خیریه بکند.

شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک در چند وقت گذشته با تغییرات زیادی همراه بوده تا بتواند نظر افراد مختلف را به سمت خودش جلب کند و همچنان یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی دنیا باشد.

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه