چگونه در سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا برنده باشیم

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از ابتدای شروع سیستم کسب درآمد دیجی کالا شعار ما، «یک معامله برد برد برد» برای همه بوده است. در این راستا ویژگی‌های جدیدی به سیستم کسب درآمد اضافه کردیم تا همکاران فروش بتوانند با فعالیت بیشتر درآمد خود را بیش از پیش افزایش دهند.

سطح بندی‌ها

دیجی کالا

اولین ویژگی جدید، پنل طرح تشویقی سطح‌بندی رسانه‌های فعال در پنل سیستم کسب درآمد است. سایت‌ها در ۳ سطح برنزی، نقره‌ای و طلایی می‌توانند فعالیت کنند و کمیسیون این سطح‌ها به صورت پلکانی در همه دسته‌بندی‌ها افزایش پیدا می‌کند. معیار سطح‌بندی تعداد سفارش قطعی شده در ماه است و در صورتی که تعداد سفارش‌های شما در ماه بیش از ۷۰۰ سفارش باشد سطح شما به نقره‌ای تبدیل می‌شود و در صورتی بیشتر از ۱۷۰۰ سفارش از طریق حساب کاربری شما ثبت شده باشد، رسانه شما طلایی می‌شود. پس از تغییر سطح تا یک ماه تمام خریدهای شما با کمیسیون بیشتر در تمام دسته‌بندی‌ها نسبت به سطح پایین‌تر محاسبه خواهد شد. همه رسانه‌های ثبت شده به صورت پیش‌فرض در سطح برنزی قرار دارند. با افزایش فعالیت خود به راحتی می‌توانید سطح خود را بالا ببرید و درصد کمیسیون خود را به صورت تصاعدی برای ماه‌های بعد افزایش دهید.

استفاده از کد تخفیف

تعداد محدودی از خریدها توسط مشتریان با استفاده از کد تخفیف انجام می‌شود که در این صورت مبلغ کد تخفیف از مبلغ کمیسیون کسر خواهد شد.

مشتری جدید دیجی‌کالا

ما برای مشتریان جدیدی که از طریق رسانه شما با دیجی‌کالا آشنا شوند و اولین خرید خود را از سایت دیجی‌کالا انجام دهند نیز کمیسیون در نظر گرفته‌ایم. در صورتی که خرید انجام شده از سمت رسانه شما، توسط مشتری جدیدی باشد، علاوه بر کمیسیون کالاهای سفارش مورد نظر مبلغی نیز تحت عنوان کمیسیون مشتری جدید به حساب کاربری شما افزوده خواهد شد. شایان ذکر است که این مبلغ برای سطح‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی نیز متفاوت است.

امیدواریم که ویژگی‌های افزوده شده، فرصتی جدید برای افزایش درآمد همکاران گرامی و در نتیجه تحقق شعار «برد برد برد» برای همه طرف‌ها باشد. در روزها و هفته‌های آتی نیز آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به سیستم اضافه خواهد شد که امیدواریم رضایت روز افزون همکاران را به دنبال داشته باشد، این به‌روزرسانی‌ها از همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سلام من توثبت نام مشکل دار م لطفا اگرمیشه راهنمایی کنید.

  2. Avatar agahi90.ir

    بسیار مفید بود امیدواریم همیشه موفق باشید دوستان

  3. Avatar میبثم

    اینکه آمار فعال بودن افرادی که در حوزه کسب درآمد از دیجی کالا رو دارند با کسایی که غیر فعال هستند رو نمایش بدید بنظرم خیلی عالیه

  4. Avatar مسلم حسینی

    من ثبت نام اولیه کردم. اما در قسمت پروفایل گیر کردم . و تایید نمیشه. شماره شبا و… وارد کردم ولی مشکل داره.

  5. Avatar احسان

    من مدتی هست بصورت ازمایشی دارم سیستم افیلیت دیجی کالا رو بررسی می کنم تا در صورت صحت موارد ادعا شده شروع به بازاریابی بکنم.

    متاسفانه تنها برخی از سفارش هایی که از طریق لینک کوتاه شده مخصوص ثبت می شود، بعنوان درآمد تایید نشده ثبت می شود و ما بقی با وجود اینکه پرداخت می شوند، به لیست درامد بالقوه اضافه نمی شوند.

    پشتیبانی به ندرت پاسخ میدهد.

    لطفا در مورد ایرادات سیستم (اگر ایراد هستند و عمدی نیستند) توضیحاتی ارائه بفرمایید.

  6. Avatar صبا

    چرا مبلغ تخفیف به طور کامل از پورسانت همکار کم می شود؟
    همکار هیچ دخل و تصرفی در ارائه تخفیف ندارد بنابراین این مبلغ باید از سوی کسی که این تخفیف را قرار می دهد تقبل شود و نه همکار فروش که با کلی تلاش مشتری را به فروشگاه می آورد.
    لطفاً تجدید نظر فرمایید
    موفق باشید

  7. Avatar مهدی

    من یه حسابی کردم فوق فوقش با این خساستی که به خرج دادن پول اینترنتم نمیشه درآورد

  8. Avatar امیر حسین البرز

    فروشگاه دیجی کالا معروفترین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است. مشتریانی که از طریق سایتهای دیگر و لینکهای بازاریابی به دیجی کالا انتقال می یابند؛ بلافاصله با تغییر آدرس، از طریق نشانی اینترنتی اصلی دیجی کالا وارد شده و خریدهای مورد نظر را انجام خواهند داد و عابدی نصیب همکاران در فروش اینترنتی نمی‌گردد. دیجی کالا و فروشگاه مشابه آن در زمینه پوشاک به نام فیزا، دارای نتایج مشابهی در همکاری در فروش اینترنتی برای اعضای آن می‌باشند.

  9. Avatar Reza.ajir

    سلام من تو مرحله ثبت نام مشکل دارم هررمزی و میزنم قبول نمی کنه چکارکنم

  10. Avatar ساسان

    اگه به جای تعداد سفارش معیار مقدار فروشی باشد که همکار برای فروش دیجی کالا ایجاد کرده است بهتر است چون مثلا کسی که ۱۰ تا فروش ۱۰ میلیون تومانی ایجاد کرده از کسی که ۷۰۰ تا محصول ۳ هزار تومان برای دیجی کالا فروش ایجاد کرده باید تشویقی بگیره چون رقم بیشتر و سود بیشتری برای دیجی کالا ایجاد کرده است !
    یا حداقل دو حالت برای ارتقا بذارید یکی مثلا رسیدن به رقم فروش ۱۰۰ میلیون تومان و دیگری تعداد سفارش ۷۰۰ تا !

  11. Avatar کوپن یاب

    عالی بود. ممنون از کار خوبتون 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه