سیگیت جدیدترین هاردهای خودش را به ایران آورد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

در مراسمی که شرکت سازگار در هتل پارسیان اوین ترتیب داده بود از جدیدترین‌ ها‌ردهای شرکت سیگیت در ایران رونمایی شد. در این مراسم که مدیر بخش خاورمیانه شرکت سیگیت هم در آن حضور داشت، درباره جدیدترین محصولات این شرکت و نقش ایران در فروش هارد اشاره شد.

سیگیت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید هارد در دنیا به حساب می‌آید که هارد دیسک‌های بسیار زیادی را با تکنولوژی‌‌های جدید ساخته است. این شرکت با نسل جدیدی از هاردهای خودش به تهران آمد. هاردهای سری گاردین که به کاربران کمک می‌کنند تا از اطلاعات خودشان محافظت کنند. هاردهای سری گاردین با الهام گرفتن از جهان پیرامون براساس نوع کاربردشان در ۳ سری BarraCuda، IronWolf و Skyhawk راهی بازار خواهند شد.

شرکت سیگیت هاردهای جدید خودش را به این صورت معرفی می‌کند:

سری BaraCuda به عنوان محصولی همه کاره، سریع و قابل اعتماد شناخته می‌شود که در سه مدل BarraCuda، BarraCuda Pro و FireCuda راهی بازار می‌شود. از این هارد برای محاسبات و کارهای روزانه با لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی و سیستم‌های مخصوص بازی استفاده می‌شوند.

 

سری IronWolf از جمله محصولات پایدار و مطمئن این شرکت به حساب می‌آیند. این هارد در دو مدل IronWolf و IronWolf Pro به فروش می‌رسد. کاربرد هاردهای سری IronWolf هم برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه (NAS)، ذخیر‌ه‌سازی گسترده در شرکت‌ها و ذخیره‌سازی ابری به کار می‌رود.

هارد SkyHawk هم محصولی هوشمند و ایمن به حساب می‌آید. این هارد برای سیستم‌های مخصوص دوربین‌های مدار بسته (DVR)، سیستم‌های NVR و گیرنده دیجیتال و تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

محصولات جدید شرکت سیگیت با ظرفیت‌های مختلفی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. مثلا هاردهای BarraCuda در مدل‌های ۲.۵ اینچی و ۳.۵ اینچی عرضه می‌شوند. مدل ۲.۵ اینچی تا ۲ ترابایت ظرفیت دارد و مدل ۳.۵ اینچی هم تا ظرفیت ۴ ترابایت تولید شده است. البته مدل BarraCuda Pro  که از سرعت خواندن و نوشتن بالایی برخوردار است با ظرفیت ۱۰ ترابایت در اختیار کاربران می‌گیرد. هارد FireCuda هم از خانواده هاردهای SSHD به حساب می‌آید. این هارد برای سیستم‌های مخصوص بازی طراحی شده و با بهره‌گیری از حافظه فلش NAND ۸ گیگابایتی باسرعت بسیار عالی به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد.

هارد‌های IronWolf با پشتیبانی از تکنولوژی RV Sensors و Dual-Plane Balancing عملکرد پایدارتری دارند. همچنین سیستم مدیریت پیشرفته‌ای هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مدل Pro هاردهای IronWolf به تکنولوژی چندکاربری مجهز شده و تا ۳۰۰ ترابایت حجم کاری را در سال پشتیبانی می‌کند. عملکرد این هارد برای سیستم‌های NAS بهینه‌سازی شده و بار کاری بیشتری به نوشتن داده‌ها اختصاص یافته است. همچنین این محصول به کمک حسگرهای رطوبتی با محیط‌های متفاوت سازگار خواهد بود.

سری SkyHawk هم با بهره‌گیری از تکنولوژی ImagePerfect امکان ضبط تصاویر را با کیفیت بسیار بالا فراهم کرده است. هر درایو می‌تواند تصاویر ۶۴ دوربین را به طور هم زمان در خود ذخیره کند. این درایوها  چون مخصوص دوربین طراحی شده‌اند، توان بار کاری آن‌ها ۳ برابر درایوهای معمولی بوده و عملکرد بهتری دارند. درایو ۱۰ ترابایتی SkyHawk می‌تواند تا ۱۰۰۰۰ ساعت ویدیو HD را  در خودش ذخیره کند. این هارد درایو به نزم‌افزار مخصوص دوربین‌های مداربسته مجهز شده که قابلیت اطمینان این درایو را تا ۳۰ درصد افزایش داده است.

هارد درایوهای جدید سیگیت با ضمانت شرکت سازگار به فروش می‌رسند.

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حميدرضا

    سلام، ببخشید میشه لطف کنید بگید کی و از کجا امکان تهیه اش هست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه