عرضه بسته‌های اینترنت شاتل موبایل به همراه دقایق مکالمه و اشتراک نماوا

۱۱ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شاتل موبایل

شاتل موبایل از عرضه بسته‌های اینترنت به همراه دقایق رایگان مکالمه و اشتراک سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال «نماوا» به مشترکین سیم کارت‌های خود خبر داد. بسته‌های جدید این اپراتور تلفن همراه، بدون محدودیت در سرعت و ساعات استفاده در ۶۰۰ شهر تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت همراه شاتل موبایل، به‌عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین و منصفانه‌ترین تعرفه اینترنت همراه کشور، قابل استفاده می‌باشند.

بعنوان مثال، تعرفه بسته یک ماهه شاتل موبایل با حجم ۳۰۰ مگابایت اینترنت موبایل با قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد و اشتراک یک ماهه نماوا به ارزش ۱۲ هزار تومان؛ با قیمت ۴ هزار و ۹۰۰ تومان، اشتراک یک ماهه اینترنت موبایل با حجم ۸۵۰ مگابایت با قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد و اشتراک یک ماهه نماوا ۹ هزار تومان، بسته اینترنت همراه شش ماهه با حجم ۲۸ گیگابایت به همراه هزار دقیقه مکالمه شاتل موبایلی ۹۹ هزار تومان، بسته اینترنت همراه هفتگی با حجم ۲۰۰ مگابایت با قابلیت انتقال مانده دیتا به دوره بعد و یک هفته اشتراک نماوا ۲ هزار و ۸۰۰ تومان، بسته یک روزه اینترنت همراه با حجم ۲۵۰ مگابایت به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی ۲ هزار و ۶۰۰ تومان و بسته یک روزه اینترنت همراه با حجم ۷۰ مگابایت به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی با هزینه ۹۰۰ تومان، به مشترکین این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای مشاهده فهرست تمامی بسته‌های اینترنت شاتل موبایل به همراه دقایق رایگان مکالمه و اشتراک نماوا و یا خرید سیم کارت های این اپراتور با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

گفتنی است، نماوا یکی از خدمات گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل برای تماشای آنلاین فیلم و سریال‌‌های روز به همراه قابلیت تنظیم هوشمند کیفیت نمایش با سرعت اینترنت است. همچنین قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد، خدمتی است که برای اولین بار در ایران توسط شاتل موبایل به بازار ارتباطات کشور ارائه شده و مشترکین می‌توانند با تمدید اشتراک بسته انتخابی خود، بخشی از مانده حجم اینترنت بسته فعلی خود را بدون هزینه اضافه و با پایان مهلت زمانی استفاده از آن، به دوره بعد منتقل کنند.

‌‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه