وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن شارژر فوق سریع خواهد داشت

۱۶ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت وان پلاس به تازگی در حساب کاربری خود یک پوستر منتشر کرده که ادعا می‌کند سرعت شارژر وان پلاس ۶T نسخه مک لارن، بسیار زیاد خواهد بود. با توجه به این پوستر، به نظر می‌رسد که نسخه مک‌لارن از وان پلاس ۶T، از شارژر ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند که چنین چیزی برای نسخه‌های معمولی وان پلاس ۶T در دسترس نخواهد بود. اسم تکنولوژی جدید شارژ وان پلاس، Warp Charge است و قرار است که این تکنولوژی جایگزین Dash Charge در گوشی‌های قدیمی وان پلاس شود.

وان پلاس نام Warp Charge را اوایل امسال به نام خود ثبت کرد و با توجه به اینکه شرکت اوپو نیز در سال جاری تکنولوژی شارژ Super VOOC پنجاه واتی را عرضه کرده، حدس می‌زنیم که Warp Charge نیز با شارژر ۵۰ واتی همراه باشد. اوپو نیز شارژر ۵۰ واتی خود را با گوشی خاص Oppo Find X Lamborghini Edition معرفی کرد و حالا وان پلاس نیز با همکاری با شرکت مک‌لارن، این شارژر را برای اولین بار با نام Warp Charge عرضه می‌کند. دلیل شباهت این دو تکنولوژی نیز به این جهت است که هر دو شرکت اوپو و وان پلاس، متعلق به مجموعه BBK Technology هستند و از این جهت طراحی‌ها و تکنولوژی‌های استفاده شده در گوشی‌های این دو شرکت، به یکدیگر شبیه هستند.

با این تفاسیر، دلایل بیشتری برای خرید نسخه مک‌لارن از وان پلاس ۶T به جای نسخه عادی آن، وجود دارد. پیش‌تر در خبرها داشتیم که این نسخه خاص از وان پلاس ۶T، اولین گوشی وان پلاس خواهد بود که با ۱۰ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. شارژر ۲۰ واتی کنونی وان پلاس ۶T نیز با شارژر ۵۰ واتی جدید در نسخه مک‌لارن جایگزین خواهد شد تا تفاوت‌های نسخه مک‌لارن با نسخه‌های معمولی، بیشتر شود.

پیش از این، شرکت هواوی نیز شارژر ۴۰ واتی را با گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو معرفی کرده بود که سرعت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به سرعت باتری این گوشی‌ها را شارژ کند. با توجه به این که ظرفیت باتری وان پلاس ۶T کمتر از گوشی‌های هواوی است، پس سرعت شارژ وان پلاس ۶T با این شارژر جدید، به طرز محسوسی باید بیشتر از گوشی‌های هواوی باشد.

نکته کوچک دیگری که در پوستر وان پلاس دیده شد، کابل نارنجی این گوشی است. وان پلاس همیشه گوشی‌های خود را با کابل‌های قرمز عرضه کرده اما این بار با این کابل نارنجی، وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن، خاص‌تر هم خواهد شد. با توجه به این تغییر رنگ، احتمالا رنگ بدنه وان پلاس ۶T مک‌لارن هم نارنجی خواهد شد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه