شاید آیفون ۸ صفحه نمایش خمیده نداشته باشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از شایعاتی که درباره‌ی گوشی آیفون ۸ منتشر شده بود، از استفاده از صفحه نمایش OLED‌ خمیده برای این گوشی بود. در شایعات گفته شده که آیفون بعدی شرکت اپل به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی OLED خمیده مجهز شده و شباهت‌هایی به گلکسی S7 دارد. خیلی‌ها می‌گفتند که از آنجایی که  گوشی‌ّهای جدید سامسونگ که صفحه نمایش خمیده داشتند با استقبال خوبی مواجه شدند، اپل هم قصد دارد چنین کاری انجام دهد.

شایعات جدیدتر می‌گویند که اپل همچنان از صفحه نمایش مسطح برای گوشی‌های خودش استفاده می‌کند و آیفون ۸ که به احتمال زیاد صفحه نمایش ۵.۸ اینچی دارد هم مسطح ساخته می‌شود.

بسیاری از تحلیل‌گران بازار به این موضوع اعتقاد دارند که اپل امسال آیفونی با صفحه نمایش خمیده راهی بازار نمی‌کند و کاربران نباید انتظار عرضه‌ی چنین محصولی داشته باشند.

با توجه شایعاتی که تا این لحظه درباره‌ی آیفون‌های جدید منتشر شده، شرکت اپل امسال سه مدل آیفون راهی بازار می‌کند که یکی از آن‌ها آیفون ۸ و دو مدل بعدی آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس خواهند بود. گفته شده که این گوشی‌‌ها قیمت بالاتری هم دارند و اپل دکمه‌ی خانه را از روی آن‌ها حذف کرده است.

منبع: macrumors

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. arian

    سلام من طرحی برای آیفون دارم و خواستم که اونو برای شرکت اپل بفرستم اما نمی دونم دقیقا باید چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید.
    سپاس

  2. Next is Now

    اپل ترسیده که بخاطر تقلید محض از صفحه نمایش خمیده سامسونگ مورد سرزنش قرار بگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه