شاید در WWDC 2016 سخت افزار جدید معرفی نشود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر منتظر معرفی محصولات سخت افزاری جدید اپل در مراسم WWDC 2016 هستید، به احتمال زیاد نا امید خواهید شد. در جدیدترین گزارش‌ها گفته شده که WWDC امسال فقط نرم‌افزاری خواهد بود و اپل قصد ندارد آیفون ۷ یا مک بوک‌های جدید معرفی کند.

مراسم WWDC شرکت اپل بیشتر شامل معرفی نرم‌افزارهای جدید مانند نسخه‌ی جدید iOS یا OSX می‌شود. به همین دلیل نباید انتظار داشته باشیم که سخت افزار جدیدی در آن معرفی شود. آیفون‌های جدید هر ساله در شهریور ماه معرفی می‌شوند و بعید به نظر می‌رسد که مک بوک جدیدی هم در این مراسم به نمایش در بیاید.

اضافه شدن سیری به سیستم‌های مک

اضافه شدن سیری به سیستم‌های مک

در مراسم امسال قطعا شاهد معرفی iOS 10 خواهیم بود که می‌تواند تغییرات زیادی در اکوسیستم شرکت اپل به وجود بیاورد. شایعات گفته‌اند که اپل رابط کاربری جدیدی را برای این نسخه از سیستم عامل iOS در نظر گرفته و برنامه‌ی Apple Music هم با تغییرات زیادی مواجه شده است.

یکی دیگر از شایعاتی که درباره‌ی iOS جدید منتشر شد، پشتیبانی قابلیت Apple Pay از مرورگرهای اینترنتی است. به این صورت کاربران می‌توانند از طریق مرورگر سافاری هم با اپل پی خرید کنند. همچنین احتمال دارد که یک SDK جدید برای مرورگر سافاری عرضه شود تا توسعه دهندگان بتوانند با این مرورگر بیشتر در ارتباط باشند و شاید بتوانند پلاگین‌های جدیدی برای آن درست کنند.

تغییر در برنامه‌ی Apple Music

تغییر در برنامه‌ی Apple Music

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که سیری در این مراسم نقش پررنگی خواهد داشت. به نظر می‌رسد که سیری برای سیستم‌های مک عرضه خواهد شد. احتمال تغییر نام سیستم عامل OSX به MacOS هم وجود دارد.

کنفرانس WWDC شرکت اپل در تاریخ ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود.

‌‌‌‌

منبع: ۹to5mac

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه