شایعاتی جدید در مورد آیپد مینی ۴ اپل

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وب‌سایت ماکوتاکارا سابقه‌ درخشانی در زمینه‌ی ارایه‌ اطلاعاتی موثق از شرکت اپل دارد. این وب‌سایت به‌تازگی اخباری در خصوص آیپد مینی ۴، جدیدترین محصول شرکت اپل ارایه کرده است.

وب سایت ژاپنی ماکوتاکارا (Macotakara) اطلاعاتی در مورد نسل جدید آیپد مینی اپل منتشر کرده است. براین اساس به‌نظر می‌رسد زمان عرضه‌ی این تبلت نزدیک است

براساس اطلاعات منتشر شده ظاهر این تبلت شباهت بسیاری زیادی به آیپد Air 2 دارد و می‌توان از آن به عنوان نمونه‌ی‌ کوچک شده آیپد Air 2 یاد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد ضخامت آیپد مینی جدید ۶.۱ میلی‌متر است. این در حالی است که آیپد Air 2 اپل، ۷.۵ میلی‌متر ضخامت داشت. برهمین اساس احتمالا اپل تبلتی با ضخامت کمتر از آیپد Air 2 عرضه خواهد کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد در این تبلت از یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. براین اساس کیفیت تصاویر ثبت شده با این تبلت، بهتر از مدل‌های قبلی اپل خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد اپل در آیپد مینی ۴ از یک صفحه نمایش با کیفیت‌تر نسبت به خانواده آیپد Air بهره خواهد گرفت.

ipad-mini-4

در گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره شده بود که احتمالا آیپد مینی ۴ همراه با یک آیپد ۱۲ اینچی که احتمالا آیپد پرو نام دارد، در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین پیش از این هم شایعاتی در خصوص عرضه‌ی آیپد Air 2 در سال آینده منتشر شده بود تا این شرکت بتواند آیپد ۱۲ اینچی و آیپد مینی ۴ خود را امسال راهی بازار کند.

منبع: ۹to5mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه