شایعه: آیفون ۶s مدل ۵ اینچی خواهد داشت

۲۷ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گزارش یک فرد وابسته به شرکت فاکس‌کان، اپل در ماه آینده در کنار آیفون ۴.۷ و ۵.۵ اینچی از یک مدل سوم آیفون هم رونمایی خواهد کرد. این مدل جدید آیفون، نمایشگر ۵ اینچی خواهد داشت. در شرکت فاکس‌کان حمل یک گوشی یا دوربین ممنوع است؛ به همین دلیل به جای تصویر، طرحی از آن ترسیم شده است.

یکی از افراد نزدیک و وابسته به شرکت «فاکس‌کان» (Foxconn)، ادعا می‌کند که آیفون ۶s در اندازه‌ی ۵ اینچی هم عرضه خواهد شد.

براساس گفته‌ی این فرد، آیفون جدید یک نمایشگر ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi خواهد داشت. علاوه بر این، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل بوده و با یک فلاش LED همراه خواهد بود. این منبع می‌گوید اگر می‌خواهید دوربین ۱۲ مگاپیکسلی داشته باشید باید آیفون ۶s پلاس را انتخاب کنید.

گرچه این اطلاعات را می‌توان به راحتی کنار گذاشت، اما باید به شما یادآوری کنیم که چنین اتفاقی قبلا هم سابقه داشته است؛ یعنی یکی از افراد وابسته به فاکس‌کان تصاویری از آیفون ۶ با دوربین برجسته و خطوط آنتن در سال ۲۰۱۴ منتشر کرده بود. او این تصویر را دقیقا شش ماه قبل از رونمایی رسمی منتشر کرده بود. در عین حال که شما باید به دیده‌ی تردید به این شایعات بنگرید، بهتر است این احتمال را هم که در ماه بعد شاهد سه مدل آیفون خواهیم بود، کنار بگذارید.

5-a
یک احتمال دیگر هم وجود دارد. با در نظر گرفتن دقت تصویر Full HD در مدل ۵ اینچی، شاید آیفون ۶c یک نمایشگر ۴.۷ اینچی HD با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ خواهد داشت. آیفون ۶s به نمایشگر ۵ اینچی Full HD با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰مجهز خواهد بود و آیفون ۶s هم همان نمایشگر ۵.۵ اینچی Full HD را حفظ خواهد کرد.

همه‌ی اینها در ماه آینده وقتی که اپل از آخرین مدل‌های آیفون رونمایی می‌کند، مشخص خواهد شد.

منبع: GforGames

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه