شایعه: بتسدا یک نقش‌آفرینی علمی-تخیلی بزرگ به E3 می‌آورد

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اطلاعات جدید، توسط یکی از کاربران وب‌سایت ۴chan منتشر شده‌اند. این منبع که طبق گفته‌ی خودش، رابطه‌ای نزدیک با استودیوی بازی‌سازی بتسدا دارد، مطمئن است که رونمایی بازی جدید این استودیو در کنفرانس E3 بتسدا صورت خواهد گرفت.

شایعه‌ی تازه، هنوز از سوی خبرگزاری‌های دیگر تایید نشده‌اند و نمی‌توان آن را فعلا جدی دانست. به نظر می‌رسد که بازی جدید بتسدا، توسط استودیوی Bethesda Game Studios ساخته می‌شود؛ یعنی همان سازندگان اسکایریم، آبلیویون و شماره‌های اخیر فال‌آوت.

این بازی ظاهرا Starfield نام دارد و پس از اتمام پروژه‌ی فال‌آوت ۳ ایده‌ی ساخت آن شکل گرفته است. با عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی فال‌آوت ۴، مراحل ساخت این نقش‌آفرینی علمی-تخیلی به صورت جدی در بتسدا شروع شده است.

 

منبعی که این اطلاعات را منتشر کرده، به دو بازی Fallout 4 VR و Starfield به عنوان دو رونمایی بزرگ شرکت بتسدا در E3 2017 اشاره کرده است. از رونمایی نسخه‌ی واقعیت مجازی فال‌آوت ۴ در کنفرانس امسال بتسدا، پیش از این هم خبر داشتیم و مطمئن بودیم.

بازی Starfield ظاهرا در آینده‌ی بسیار دور و در دنیای فال‌آوت اتفاق می‌افتد. بازی پنج تا ده نژاد مختلف خواهد داشت و هم‌چنین بازی‌کننده‌ها می‌توانند در دنیاهای مختلف فضایی، سفر کنند.

کنفرانس بتسدا قرار است در روز یازدهم ژوئن سال جاری برگزار شود.

می‌توانید منتظر پوشش کامل رویداد E3 2017 و تمام کنفرانس‌های آن به صورت زنده از سوی دیجی‌کالامگ باشید.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهروز

    من از شرکت Bethesda فقط بازی۲ the evil with رو میخوام

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه