شایعه: سامسونگ Galaxy S7 را تا چهار ماه دیگر رونمایی خواهد کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تنها چیزی که درباره‌ی گوشی بزرگ بعدی سامسونگ می‌دانیم این است که در سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد و احتمالا هم یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهد داشت. چند وقت پیش هم از گوشه و کناری شنیدیم که این گوشی، احتمالا دو دوربین در پشت‌اش خواهد داشت.

منابعی کره‌ای با اطمینان گفته‌اند که در ماه ژانویه شاهد رونمایی از Galaxy S7 خواهیم بود.

با این حال، بر اساس اطلاعات جدیدی که وب‌سایت SamMobile منتشر کرده است، ظاهرا سامسونگ می‌خواهد گوشی جدیدش را تا چند ماه دیگر رونمایی کند. این وب‌سایت گزارش داده است که منبعی در کره‌ی جنوبی به آن‌ها گفته که سامسونگ گوشی Galaxy S7 را در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی خواهد کرد. با توجه به اینکه نمایشگاه تکنولوژی CES در این ماه برگزار می‌شود، رونمایی از S7 در این نمایشگاه هم موضوعی دور از ذهن نیست.

البته بد نیست این موضوع را هم در نظر بگیریم که سامسونگ اخیرا دو گوشی S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 را عرضه کرده است و ممکن است فعلا بخواهد روی این دو گوشی مانور دهد. با این حال وب‌سایت SamMobile می‌گوید که نه‌تنها گوشی S7 در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد، بلکه یک ماه پس آن و در فوریه شاهد عرضه‌اش خواهیم بود.

فعلا نمی‌توان با توجه به اطلاعات منتشر شده نظری داد، اما ظاهرا فروش گوشی S6 شرکت سامسونگ را راضی نکرده است و این شرکت امیدوار است تا با گوشی جدیدش، انتظارات فروش را برآورده کند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سهیل

    شخصی که این عکس رو طراحی کردن، حالشون خوب بوده؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه