شرکت‌های چینی قطعات آنتن و دوربین گلکسی اس ۱۰ را تامین می‌کنند

۲۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

طبق جدیدترین گزارش‌ها، سامسونگ برای پایین آوردن هزینه‌های ساخت گلکسی اس ۱۰ قصد دارد بیش از پیش از قطعات ساخته شده توسط کارخانه‌های چینی استفاده کند. با این کار، سامسونگ می‌تواند گجت‌های جذاب خود را با قیمت پایین‌تری روانه‌ی بازار کند.

هرچند درآمد سامسونگ از بخش‌های مختلف رو به افزایش بوده، ولی بخش موبایل این شرکت در یک سال اخیر عملکرد مالی چندان خوبی نداشته است. به‌عنوان مثال، فروش گلکسی اس ۹ مطابق انتظارات این شرکت نبوده و بسیاری از کاربران ترجیح دادند که به جای خرید این گوشی، همچنان از نسل قبلی آن بهره ببرند.

سامسونگ می‌خواهد با کاهش هزینه‌ها، درآمد حاصل از فروش گوشی‌های پرچم‌دار خود را افزایش دهد.

و حالا سامسونگ قصد دارد از طریق همکاری بیشتر با شرکت‌های چینی و کاهش هزینه‌ها، درآمد حاصل از فروش گوشی‌های پرچم‌دار خود را افزایش دهد. به همین خاطر، سامسونگ به جای اینکه آنتن‌های گلکسی اس ۱۰ را از طریق شرکت کره‌ای Amotech تامین کند، تصمیم گرفته این قطعات را از شرکت‌های چینی خریداری می‌کند. همین موضوع برای لنز دوربین‌های گلکسی اس ۱۰ هم صدق می‌کند. سامسونگ برای اولین بار، برای تامین لنز دوربین مدل‌های اولیه گلکسی اس ۹ از شرکت چینی Sunny استفاد کرد و سپس، برای مدل‌های نهایی گلکسی نوت ۹ به همکاری کامل با این شرکت روی آورد و می‌خواهد برای گلکسی اس ۱۰ هم این رویه را ادامه دهد.

نه‌تنها شرکت‌های چینی قطعات را با قیمت کمتری می‌فروشند، بلکه سامسونگ حالا به این نتیجه رسیده که این قطعات از لحاظ کیفی حرف زیادی برای گرفتن دارند. با توجه به این موارد، دیگر دلیل موجهی برای خرید قطعات گران‌تری که کیفیت مشابهی دارند، وجود ندارد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه