شرکت هیولاها یکی از دنیاهای Kingdom Hearts III است

۵ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

اعضای فروم طرفداران مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts آن‌قدر از حجم کم اطلاعات رسمی منتشر شده از این بازی شاکی بودند که خودشان دست به کار شده‌اند و سرور اسکوئر انیکس را هک کرده‌اند. تعدادی از کاربران فروم Kingdom Hearts Insider توانسته‌اند به بیش از ۲ ترابایت داده از قسمت سوم مجموعه‌ی Kingdom Hearts دست پیدا کنند. این داده‌ها شامل تصاویری از بازی است؛ تصاویری که یکی از دنیاهای رونمایی نشده‌ی آن را نشان می‌دهند.

تعدادی از کاربران فروم Kingdom Hearts Insider توانسته‌اند به بیش از ۲ ترابایت داده از قسمت سوم مجموعه‌ی Kingdom Hearts دست پیدا کنند.

همانطور که می‌توانید در تصاویر منتشر شده ببینید، قرار است دنیای «شرکت هیولاها» یا همان Monsters Inc هم بخشی از Kingdom Hearts III باشد. می‌توانیم شخصیت‌های اصلی این فیلم یعنی «مایک» و «سالی» را ببینیم که در این بخش حضور دارند. «سورا»، «دانلد» و «گوفی»، سه شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts هم با ورود به دنیای شرکت هیولاها ظاهری متفاوت پیدا کرده‌اند و شبیه به هیولا شده‌اند.

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس چند ماه پیش از وجود دنیای «داستان اسباب بازی» (Toy Story) در Kingdom Hearts III خبر داده بود. در دنیای داستان اسباب بازی هم سورا و دوستان او تبدیل به اسباب بازی شده بودند.

در نظر داشته باشید که اسکرین‌شات‌های منتشر شده، ممکن است نمونه‌های اولیه باشند و دنیای شرکت هیولاها در نسخه‌ی نهایی بازی، وجود نداشته باشد. کیفیت Kingdom Hearts III هم در این اسکرین‌شات هم فاصله‌ی زیادی با آنچه در تریلر Toy Story دیده بودیم، دارد. کیفیت و انیمیشن‌های دنیای داستان اسباب بازی در Kingdom Hearts III از انیمیشن اصلی آن بهتر بود.

قرار است Kingdom Hearts III در سال ۲۰۱۸ روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه