شرکت ZTE اولین گوشی با صفحه نمایش منعطف را می‌سازد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه چند سالی است درباره‌ی ورود صفحه‌های نمایش منعطف به گوشی‌های هوشمند می‌شنویم، ولی هنوز هم شرکت‌ها مشغول تحقیق روی این صفحه‌ها هستند و محصولی نهایی تولید نشده است. ظاهرا مثل تمام نوآوری‌های اخیر صنعت موبایل، صفحه‌های نمایش منعطف هم توسط یک شرکت چینی برای اولین بار معرفی خواهند شد: شنیده‌ایم که شرکت ZTE می‌خواهد یک گوشی تاشو که صفحه نمایش منعطف دارد معرفی کند.

گوشی جدید ZTE با اسم رمز Axon Multy شناخته می‌شود و ممکن است که با اسم نهایی Axon M وارد بازار شود. این گوشی دو صفحه نمایش Full HD دارد که با باز شدن، تبدیل به یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می‌شود. این گوشی زمانی که بسته شده، شبیه به یک گوشی هوشمند معمولی خواهد بود.

شرکت ZTE دعوتنامه‌هایی برای روز ۲۶ مهر به خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده است. تصور می‌شود که در این مراسم ZTE که در نیویورک برگزار می‌شود، گوشی Axon M رونمایی شود.

اگر گوشی Axon M این شرکت چینی وجود داشته باشد، بدون شک می‌تواند راه را برای نزدیک‌تر شدن گوشی‌های هوشمند به لپ‌تاپ‌ها باز کند. تقاضا برای گوشی‌های هوشمند با صفحه‌های بزرگ بالا رفته است، ولی این بزرگتر شدن اندازه‌ی صفحه هم محدودیتی دارد؛ طوری که محبوبیت تبلت‌ها بسیار پایین آمده است. یک گوشی تاشو که صفحه نمایش آن در دو حالت کوچک و بزرگ کار می‌کند، بدون شک جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه