شرکت ZTE گوشی Blade S7 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE به‌تازگی گوشی Blade S7 را معرفی کرده که نسل بعدی محصول Blade S6 به‌شمار می‌آید که در دی ماه سال گذشته راهی بازار شده بود.

تلفن همراه هوشمند شرکت ZTE که Blade S7 نام دارد، از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵، یک صفحه نمایش ۵ اینچی، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

گوشی جدید شرکت ZTE که Blade S7 نام دارد، با قیمت ۲۷۸ دلار راهی بازار می‌شود. این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره می‌برد و یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد. یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود.

برای گوشی Blade S7 دو دوربین با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل در جلو و پشت در نظر گرفته شده است. این گوشی در ابعاد ۱۴۲x67x7.2 میلی‌متر راهی بازار خواهد شد و ۱۳۱ گرم وزن دارد. سنسور تشخیص اثر انگشت برای آن در نظر گرفته شده و با اندروید ۵.۱ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این گوشی از بلوتوث، ۳G و وای-فای پشتیبانی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

Blade S7 Blade S7 Blade S7 Blade S7 Blade S7 Blade S7 Blade S7

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Mohammad3861

    Iphone 5 😐 ??

    1. Avatar Nerazzurri

      دقیقا!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه