از شر توییت‌های مزاحم خلاص شوید؛ ویژگی جدید توییتر

۴ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه‌ی اجتماعی توییتر چند وقتی است که سیستم نمایش توییت‌ها را تغییر داده و به همین دلیل بسیاری از کاربران پست‌هایی را مشاهده می‌کنند که علاقه‌ای به دیدن آن‌ها ندارند. این موضوع که اعتراض کاربران را به همراه داشت، باعث شد تا قابلیت جدیدی برای فیلتر کردن توییت‌ها به شبکه‌ی اجتماعی توییتر اضافه شود. اکنون کاربران این شبکه‌ی اجتماعی هم می‌توانند مانند کاربران فیسبوک و اینستاگرام پست‌هایی که دوست ندارند را علامت‌گذاری کنند تا دیگر آن‌ها را نبینند.

با امکان فیتلر کردن پست‌‌های توییتر به راحتی می‌توانید توییت‌های نامناسب را نبینید.

این روش توییتر باعث می‌شود که توییت‌هایی که موضوعی ناخوشایند را نشان می‌دهند را دیگر نبینید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد می‌توانید روی توییت‌های مورد نظر خودتان کلیک کنید و گزینه‌ی عدم نمایش‌ آن‌‌ها را انتخاب کنید.

twitter-dont-like-tweet

با این کار می‌توانید توییت‌هایی را مشاهده کنید که بیشتر به آن‌ها علاقه‌دارید. البته این قابلیت فعلا در اختیار کاربران iOS قرار گرفته و به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر برای پلتفرم‌های اندرویدی هم منتشر خواهد شد. اگر دوست ندارید توییت‌های برخی از افراد را مشاهده کنید با این کار می‌توانید بدون آنفالو کردن آن‌ها، پست‌هایشان را نبینید. البته شرکت توییتر در این مدت ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده و محدودیت‌های ارسال پست‌ را هم بسیار کم کرده است.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه