شش ساعت هوشمندی که به اندروید اوریو مجهز می‌شوند

۲۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید اوریو

بر اساس گزارش‌ها تعدادی از ساعت‌های هوشمند اندرویدی به اندروید اوریو مجهز می‌شوند. بعضی از این ساعت‌ها آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند و بعضی دیگر در زمان کوتاهی به این نسخه به‌روزرسانی می‌شوند.

امروز گوگل نام این شش ساعت هوشمند را برای به روز رسانی به اندروید ویر اوریو تایید کرده است: هواوی واچ ۲، کاسیو WSD-F20، پولار M600،  ZTE کوارتز و Mobvoi Ticwatch S & E.

همه‌ی این ساعت‌ها بخشی از لیست اولیه گجت‌های پوشیدنی هستند که پیگیر آپدیت به اندروید ۸ اوریو بوده‌اند. اما در موج اول دریافت آن نبوده‌اند.

وقتی آپدیت جدید معرفی شد تنها ۵ ساعت هوشمند به اندروید ویر اوریو به‌روزرسانی شدند؛ فسیل Q ونچر،  LG  واچ اسپرت,  لویی ویتون  تامبر، مایکل کورس  سوفیه و  مونتبلا سامیت به این نسخه آپگرید شدند.

در عین حال تعداد دیگری از ساعت‌های هوشمند هم تاکنون آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند. این لیست شامل: LG Watch Style, Misfit Vapor, Nixon Mission, TAG Heuer Connected Modular 45, Fossil Q Founder 2.0, Fossil Q Marshal, Fossil Q Wander, Michael Kors Access Bradshaw و  Michael Kors Access Dylan است.

اگر یکی از ساعت‌های هوشمند این لیست شش‌تایی را دارید، آپدیت جدید را چک کنید. فراموش نکنید به روزرسانی اندروید ۸ اوریو  به‌تازگی راه اندازی شده و ممکن است زمان ببرد تا به همه‌ی گجت‌های پوشیدنی برسد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد رضا

    ایسوس زن واچ۲ چطور؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه