شما بگویید؛ اپ استور یا گوگل پلی استور؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شما بگویید اپ استور یا پلی استور

اگر از همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ باشید، حتما با سری مطالب «شما بگویید» آشنایی دارید؛ مطالبی هفتگی که طی آن‌ها از شما می‌خواهیم نظر خودتان را درباره‌ی موضوع‌های مختلف حوزه‌های تکنولوژی و سرگرمی به گوش ما و دیگران برسانید. در نهایت در یک ویدئوکست به جمع بندی نظرات میپردازیم.

این هفته تصمیم گرفتیم نظر شما را در مورد گوگل پلی و اپ استور بدانیم.

گوگل پلی و اپ استور هدف یکسانی دارند؛ جستجو، دانلود و نصب یک اپلیکیشن. ویژگی‌های مشترک زیادی هم در هردو برنامه وجود دارد؛ مثل توضیحات، نظرات، لوگو اپلیکیشن‌ها و اسکرین شات هایی از برنامه و ممکن است ویدئویی که برنامه را توضیح می‌دهد.

با این حال محبوبیت این دو برنامه بین کاربران و به‌خصوص برنامه نویسان متفاوت است. این محبوبیت به امنیت برنامه‌ها، توضیحات، تصاویر اپ ها، تعداد برنامه‌های پولی و رایگان، اپلیکیشن‌های نسخه بتا، تنوع برنامه‌ها، دسته‌بندی‌ها، تبلیغات درون برنامه‌ای این استورها، نظرات و مناسب بودن برای توسعه‌دهنده‌ها چیزهایی است که می‌تواند بر محبوبیت این استورها مؤثر باشد.

اگر برنامه‌نویس هستید، یا به‌عنوان یک کاربر معمولی از گوگل پلی استور یا اپ استور استفاده می‌کنید تجربه‌ی کاربریتان را بنویسید و بگویید به نظر شما کدام بهتر است؛ اپ استور یا گوگل پلی استور؟ چرا؟

بیشتر بخوانید: سری مطالب «شما بگویید»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۱ دیدگاه
  1. Avatar اردشیر

    باسلام بنده متاسفانه ای دی وپسوردم درآیپدم رافراموش کردم ونمیتوانم گوگل راحداقل سرج کنم وسرج میکنم بلافصله اپل ایدی رامیخادفقط ایرادی که داره اینه که بایدبلدباشی ای دی راوگرنه حیران وسرگردان مثل بنده میشود که نمیتونی کاری بکنی

  2. Avatar رادمهر

    اپ استور چون در اپ استور خلاقیت بیشتری به به کار رفته است اپ های چرت و پرت وجود ندارد امنیت بالا تر دارد چیزی که چشم من را گرفته است آن دسته بندی های اپ ها هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه