شما بگویید: آیا کنفرانس اپل و آیفون‌های جدید انتظارات شما را برآورده کردند؟

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره بعد از مدت‌ها خبر و شایعه، کنفرانس اپل برگزار شد و سه گوشی جدید همراه با اپل واچ جدید از طرف اپل معرفی شد. شخصا فکر می‌کنیم آیفون XS ها مخصوصا با قیمت آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اما از طرف دیگر iPhone XR با مشخصات سخت‌افزاری مشابه و قیمت ارزان‌تر، احتمالا خریداران بیشتری خواهد داشت. شاید تنها ضعف این گوشی را بتوان در نمایشگر آن دانست که دیگر تکنولوژی OLED نداشته و به جای آن از LCD استفاده شده است. بزرگترین پیشرفت این گوشی‌ها در بخش پردازنده بوده که A12 Bionic نام دارد و اولین پردازنده ۷ نانومتری خواهد بود در دنیا که به زودی عرضه می‌شود اما خب رقیب اپل در این زمینه به زودی از راه می‌رسد و پرچمدار جدید هواوی نیز پردازنده ۷ نانومتری خواهد داشت.

در بخش دوربین آیفون XS و آیفون XS مکس پیشرفت خاصی نسبت به نسل قبلی نداشته‌اند و تغییرات اصلی در زمینه نرم افزار بوده‌اند. دوربین تکی iPhone XR اما که با دوربین اصلی آیفون XS یکی خواهد بود، از ویژگی پرتره هم برخوردار است که در این زمینه مشابه گوشی‌های پیکسل و به صورت نرم افزاری اقدام به ثبت عکس‌های پرتره می‌کند.

در کنار آیفون‌های جدید، اپل واچ جدید هم توجهات زیادی را به خود جلب کرد. اپل واچ سری ۴ اکنون از نمایشگری بدون حاشیه برخوردار بوده و می‌تواند اطلاعات بیشتری را در یک نگاه به کاربر نشان دهد. همچنین با توجه به سنسورهای جدید در بخش پشتی، این ساعت می‌تواند نوار قلب کاربر را هم ضبط و ذخیره کند که برای اولین بار در یک گجت چنین چیزی را شاهد هستیم. طراحی این ساعت نیز مشابه نسل قبلی بوده و بند‌های قبلی اپل واچ با اپل واچ سری ۴ همخوانی کامل خواهند داشت.

حال شما بگویید درباره مراسم امشب اپل چه نظری دارید. آیا اپل انتظارات شما را برآورده کرد؟ همین حالا در بخش نظرات، نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar جلال‌الدین

    آیفون های جدید از ۴ جهت من رو نسبت به خریدشون مشتاق نکردن که بنظرم بسیار مهم بودن و با اضافه نکردن این ۴ مزیت اپل فقط خواست که کاربرانش رو یکسال با صفحه نمایش های جدیدش سرگرم کنه که به این نوع صفحه نمایش بریده شده عادت کنند.

    ۱_عدم وجود شارژر ۱۲واتی برای سرعت بخشیدن به شارژ شدن آیفون ها
    ۲_پورت USB-C، این پورت باید جایگزین لایتنینگ میشد.
    ۳_سرعت تعویض فریم یا رفرش ریت! هنوز هم در آیفون های جدید رفرش ریت ۶۰ هرتز هست و تنها محصول اپل که صفحه نمایشش قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز رو دارا هست آیپد ۱۰.۵ اینچه. جدا فکر کنید اون OLED با کیفیت که همه توی آیفون X دیدیم سرعت تعویض فریم هاش به ۱۲۰ برسه!
    ۴_قابلیت صحنه آهسته مانند آیفون های سال گذشته! قابلیت اسلوموشن جداً نیاز به ارتقاً داشت، مخصوصا برای رقابت با کمپانی های دیگه. من انتظار داشتم با این دوربین های جدید خارق‌العاده آیفون های جدید اسلوموشن های ۹۶۰ فریم بگیرم.

    یقین دارم اپل سال آینده این قابلیت ها رو به آیفون های خودش اضافه میکنه.
    من که امسال فقط دل به آپدیت های نرم افزاری اپل بستم هرچند بغیر از اون ۴ قابلیتی که اضاف نشده بودن اپل قابلیت های فوق العاده ی دیگه ای هم به آیفون ها و حتی اپل واچ اضافه کرده اما ترجیح میدم برای گوشی بهتر یکسال دیگر صبر کنم.
    ممنون از تیم دیجی‌کالا مگ.

  2. Mahdi64333 Mahdi64333

    منتظر مقاله مقایسه آیفون های جدید و آیفون x هستم.
    البته فک نکنم بشه بیشتر از ۳۰ کلمه مفید نوشت.

  3. Avatar وحید

    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده.
    باید حتما بخری و گوشی مال خودت باشه
    یه چند ماه استفاده کنی
    بعد برگرد یه گوشی انندرویدی بخر
    ببین همون ساعت اول دلت برایاپل تنگ میشه یا نه

  4. Avatar علی اصغری

    بنظر من نصف جذابیت اپل به استیو جابز بود که به رحمت خدا رفت خدایی مراسما رو میدیدی انگار داشتی استنداپ کمدی نگاه میکردی???? کلی مردم رو سر کار میزاشت و در لحظه شوخی میکرد. از اون طرف سخت گیری که داشت باعث پیشرفت اپل شده بود.
    روحت شاد.

  5. Avatar محمد

    خیلی طولانی بود و الکی کشش داده بودن . Note 9 معرفیش فقط یک ربع بود

  6. Avatar علی

    ایفونهای۲۰۱۸متنوعترن.بخصوص ایفون اقتصادی xr که امکانات عالی داره.جالبه که ترندگوشیها به سمت بزرگترشدن میره.xs max از note9 هم بزرگتره.ولی من نوت ۹ رو ترجیح میدم به دلیل قلمش وقیمتش و سیستم عاملش.

  7. Avatar پارسا

    آیفون ایکس با اسم جدید! خیلی مسخره است واقعا

    1. Avatar حسن

      موافقم با نظرت

  8. Avatar علی

    با سلام
    واقعیت اینه که دنیای گوشیهای هوشمند طوری شده که واقعا آدم دیگه مثل سابق هیجان زده نمیشه.چون به حد اشباه رسیده در حال حاظر و بنظرم سیکل منتظر بودن برای یک جهش اساسی هر ۳ تا ۵ سال یکباره.الان همه شرکت ها همینن.بخاطر همینه که خیلی از ماها میگیم این که همون پارسالیه،فلان شرکتم با این گوشی معرفی کردنش.اپل گوشی خوب پارسالشو بهتر و قوی تر کرد ولی چیز خاصی تو معرفی محصولات ندیدیم(پردازنده قوی رو میدونم،منظورم یچیز مثل فیس آیدی پارساله).ولی اگه بخایم درمورد مراسم امسال و آیفونای امسال حرف بزنیم،از نظر شخصی من خوب بود و اگر کشور ماهم مثل بقیه جاهای دنیا بود حتما یکی از این سه محصولو میخریدم ولی الان:
    ۷۴۹×۱۴+سود فروشنده
    ۹۹۹×۱۴+سود فروشنده
    ۱۱۰۰×۱۴+سود فروشنده
    از توان خارجه.بعد چندین سال میخاستم گوشیمو عوض کنم و از اندروید بیام سمت ios که اینطوری شد.آیفون میخاستم بخرمت ولی نمیشه!!مواظب خودت باش!!
    با تشکر

  9. Avatar mahdi gahri

    اپل مردم رو مسخره کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه