شما بگویید؛ منتظر کدام‌یک از گوشی‌های ۲۰۱۷ هستید؟

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گوشی موبایل 2017 - MWC 2017

دنیای گوشی‌های موبایل این هفته بخشی از هیجان‌انگیزترین و پرسروصداترین روزهای سال ۲۰۱۷ میلادی را سپری خواهد کرد. «کنگره جهانی موبایل» (MWC 2017) از شب شنبه ۷ اسفند ماه با حضور جمعی از نام‌های بزرگ در صنعت ساخت گوشی موبایل از جمله سامسونگ، ال‌جی، هواوی، سونی، موتورولا، بلک‌بری و حتی نوکیا در شهر بارسلون اسپانیا شروع به کار می‌کند. طبق معمول امسال هم دیجی‌کالا مگ با پوشش خبری نمایشگاه MWC 2017 همراه شما خواهد بود. طبیعی است که با حضور این همه برند شناخته شده باید انتظار معرفی تعدادی از جذاب‌ترین گوشی‌های موبایل سال ۲۰۱۷ را داشته باشیم. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم این هفته موضوع مطلب «شما بگویید» را به گوشی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی اختصاص دهیم. به نظر شما هیجان‌انگیزترین گوشی موبایلی که در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود کدام است؟

گوشی موبایل

با وجود تمام گوشی‌های قدرتمند و زیبایی که معرفی شد، به نظر ما سال ۲۰۱۶ میلادی چندان راضی‌کننده نبود؛ آیفون ۷ برخلاف سنت همیشگی برای سومین سال متوالی طراحی تکراری داشت، گلکسی نوت ۷ از بس می‌خواست هیجان‌انگیز باشید منفجر شد و ال‌جی G5 ثابت کرد ماژولار بودن می‌تواند کاملا بی‌فایده باشد. اما به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۷ قرار است پر از گوشی‌های هیجان‌انگیز با طراحی‌های متفاوت و جذاب باشد. به زودی در نمایشگاه MWC 2017 شاهد معرفی گوشی موبایل LG G6 خواهیم بود. ال‌جی در گوشی جدید خود با طراحی ماژولار خداحافظی کرده و به جای آن تمرکزش را روی کم کردن حاشیه صفحه‌نمایش قرار داده است. همچنین ممکن است گوشی‌های سونی اکسپریا X2 و XZ2، اچ‌تی‌سی ۱۱ و هواوی P10 هم در MWC 2017 معرفی شوند. نوکیا هم امسال برگشته تا شاید بتواند جلال و جبروت گذشته‌اش را از رقبا پس بگیرد. البته به نظر نمی‌رسد گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای که نوکیا قصد دارد در MWC 2017 معرفی کند چندان خبرساز باشند. در عوض قرار است نسخه‌ی جدیدی از گوشی نوستالژیک نوکیا ۳۳۱۰ عرضه شود که از همین حالا ضربان قلب بسیاری از ما را بالا برده است. بسیاری از افراد منتظر بودند گوشی سامسونگ گلکسی S8 را هم در MWC 2017 ملاقات کنند. ولی ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته این بار عجله نکند و وقت بیشتری را برای انجام آزمایش‌های ایمنی اختصاص دهد. بدین ترتیب گلکسی S8 احتمالا در روزهای آغازین بهار معرفی خواهد شد. اما به احتمال زیاد قرار است آیفون بعدی یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های موبایل ۲۰۱۷ باشد. تا به حال شایعات زیادی از جمله استفاده از صفحه‌نمایش OLED، حذف دکمه هوم، مجهز بودن به اسکنر سه بعدی و اختصاص داشتن تمام فضای روی گوشی به صفحه‌نمایش در مورد آیفون ۸ منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون جدید محصولی انقلابی خواهد بود. علاوه بر تمام گوشی‌هایی که نام بردیم، شرکت‌های دیگری از جمله بلک‌بری و موتورولا هم قرار است در MWC 2017 و پس از آن گوشی‌های خود را معرفی کنند. حال با وجود این همه برند مدعی به نظر شما کدام گوشی موبایل ۲۰۱۷ از همه مهیج‌تر خواهد بود؟ شما منتظر کدام‌یک از گوشی‌های سال ۲۰۱۷ هستید؟

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۴ دیدگاه
  1. Avatar Hadron20

    سونی برندی هستش که همیشه منتظرشم

  2. Avatar repairman

    از یک نظر باید بگم htc11 چون htc در گوشی htc 10 نسبت به htc one m9 خیلی پیشرفت داشت و دیدن htc11 مخصوصا با توجه به اینکه اظلاعات زیادی از اون وجود نداره هیجان انگیزه

    و از یک نظر باید گفتnote 8 و samsung galaxy s8 چون به علت فاجعه note 7 سامسونگ تلاش زیادی برای معرفی یک محصول بینظیر میکنه

    البته گوشی های شرکت apple هم همیشه جذاب و هیجان انگیز بودند

  3. Avatar Ss

    جالبه که هیچ کس منتظر سرفیس فون نیست
    با توجه به شایعات به نظر من از همه انقلابی تر میتونه باشه
    صفحه نمایش تاشو که در صورت باز شدن به یک کامپیوتر کامل تبدیل میشه
    دوربین فوق العاده زایس و دیگر امکانات جذاب خوبی محصولات مایکروسافت اینه برای روز معرفی هیجان زیادی میمونه ( مثل سرفیس بوک و سرفیس استدیو)

  4. Avatar amirhossein

    lg g6

  5. Avatar آرین

    Samsung Galaxy S8

  6. Avatar نیما

    نوکیا و سونی

  7. Avatar وحید

    سلام علیکم
    آیفون۸ ونوکیا من بیشتر منتظر نوکیا هستم تا برندهای دیگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه