شکار جنگنده‌ی ساب گریپین با دوربین Red Dragon 6K

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی ویدیویی از جنگنده‌ی «ساب گریپین» (Saab Gripen) منتشر شده که توسط شرکت دوربین‌سازی Gyro-Stabilized Systems ساخته شده است. این ویدیو هیچ گونه لرزشی ندارد و تمام حرکات این جنگنده که با سرعت زیاد در حال حرکت بود، بسیار نرم به تصویر کشیده شده‌.

دوربین Red Dragon 6K به همراه لنز ۳۰-۳۰۰ میلی‌متری شرکت کانن، ویدیویی هیجان‌انگیز از پرواز جنگنده‌ی ساب گریپین گرفته است.

دوربینی که شرکت Gyro-Stabilized Systems از آن استفاده کرده روی یک پاییه‌ی ۵ محوره قرار گرفته تا بتواند بدون لرزش از این جنگنده‌ی ساب که با سرعت ۵۵۵ کیلومتر برساعت درحال حرکت بود، فیلم برداری کند.

برای فیلم‌برداری هم از یک دوربین Red Dragon 6K با لنز ۳۰-۳۰۰ میلی‌متر کانن استفاده شده است. این دوربین و لنز توانسته‌اند تصاویر و فیلم‌های شگفت‌انگیزی از جنگنده‌ی گریپین در حال مانورهای مختلف ضبط کنند. این دوربین درحالی که روی حداکثر بزرگ‌نمایی قرار داشت، هیچ گونه لرزشی را ثبت نکرده است.

جنگنده‌ی ساب گریپین توسط کشور سوئد و شرکت ساب ساخته شده است.

نتیجه‌ی کار این دوربین و لنز شما را قطعا شگفت‌زده می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را ببینید. البته بعید نیست که بعد از تماشای این ویدیو، دوست داشته باشید به تجربه‌ی بازی Ace Combat بپردازید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه