شیائومی با Xiaoyi M1 وارد دنیای عکاسی شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی شیائومی تا قبل از این به عنوان یک شرکت سازنده‌ی موبایل شناخته می‌شد که گوشی‌های ارزان قیمت با کیفیتی راهی بازار می‌کرد؛ اما از چند وقت گذشته فعالیت‌های این شرکت گسترش پیدا کرده و شاهد معرفی پهپاد و دوچرخه از طرف شیائومی بودیم. این شرکت چنینی امروز هم اولین دوربین عکاسی خودش را معرفی کرد که Xiaoyi M1 نام دارد.

دوربین Xiaoyi M1 با قیمت ۳۳۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

از نظر سخت افزاری اولین دوربین شرکت شیائومی شما را ناامید نمی‌کند. یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده که حداکثر ISO آن به ۲۵۶۰۰ می‌رسد. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم برثانیه را دارد. یک صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی و بلوتوث هم برای آن در نظر گرفته شده و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۳۳۰ دلار خریداری کنند. البته  می‌توانید این دوربین را با یک یک لنز ۱۲-۴۰ میلی‌متری با دیافراگم f/3.5-5.6 هم خریداری کنید که قیمت آن ۴۵۰ دلار می‌شود.

هنوز نمی‌توانیم درباره‌ی عملکرد این دوربین صحبت کنیم و باید منتظر عرضه‌ی آن باشیم. قطعا در آینده شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از دوربین شیائومی خواهیم بود. به نظر شما شیائومی می‌تواند در دنیای دوربین‌ها موفق باشد و محصولات آن توانایی رقابت با محصولات برتر بازار را دارند؟

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. بهنام

    باید تعصب کنار گذاشته بشه و دید چه میشه
    Apsc هست
    مرز هارو بشکونه اما شاید نتونه.پختگی فوجی و…
    موبایل پختگی نداشت و تونست این نه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه