شیائومی در حال ساخت دو گوشی جدید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی که در چند وقت گذشته دو گوشی Mi 5 و Mi Max را راهی بازار کرده، قصد دارد حضور خودش در بازار کشورهای دیگر را با ساخت محصولات بیشتر گسترش دهد. به تازگی دو گوشی جدید این شرکت راهی سازمان TENNA کشور چین شده‌اند تا مجوزهای لازم را دریافت کنند.

به احتمال زیاد شیائومی در حال ساخت نسل جدید گوشی‌های Redmi Note 3 و Redmi 3 است.

این گوشی‌ها با شماره مدل ۲۰۱۶۰۳۰ و ۲۰۱۵۱۱۵ شناخته می‌شوند و به احتمال زیاد نسل بعدی گوشی‌های Redmi 3 و Redmi Note 3 خواهند بود.

گوشی ۲۰۱۶۰۳۰ یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و از یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این محصول که یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آید از بدنه‌ای فلزی برخوردار است و در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود و با اندروید ۶.۰.۱ و باتری ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Xiaomi-Phone-1

گوشی بعدی که با شماره ۲۰۱۵۱۱۵ شناخته می‌شود، یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت FullHD دارد و از یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی‌ آن قرار دارد. این محصول هم در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱.۱ دارد.

Xiaomi-Phone-2-1

منبع: Times News

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علیرضا

    انصافا محصولات خوبی داره من از مدل تی وی تولید این شرکت هم خیلی خوشم اومده اگر دیجی کالا بتونه رو محصولاتش کار کنه خیلی خوب میشه هنوز فروشگاه انچنان معنبر برای محصولاتش ندیدم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه