شیائومی به‌زودی دست‌بند ورزشی Mi Band 3 را معرفی می‌کند

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
می بند 3

به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی قصد دارد نسل جدیدی از گجت‌های پوشیدنی خودش را معرفی کند. یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی این شرکت دست‌بند ورزشی Mi Band نام دارد که تا این لحظه مدل‌های مختلفی از آن راهی بازار شده است. به تازگی مدیر عامل شیائومی اعلام کرد که این شرکت در حال ساخت دست‌بند ورزشی Mi Band 3 است. گفته شده این محصول جدید درباره زمان  و سنجیدن فعالیت‌ّهای ورزشی است. لازم به ذکر است که مدل قبلی این دست‌بند ورزشی ۲ سال پیش راهی بازار شده بود. البته Mi Band 2 توانست به موفقیت خوبی در بازار دست پیدا کند و فروش بالایی هم داشت.

لی جون (Lei Jun) مدیرعامل شیائومی در مراسمی به این موضوع اشاره کرد که در حال ساخت نسل بعدی دست‌بند ورزشی Mi Band هستند و این محصول به‌زودی معرفی می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این محصول چند وقت پیش مجوز استفاده از بلوتوث را دریافت کرد.

گزارش‌های مختلف می‌گویند که دست‌بند ورزشی Mi Band 3 به صفحه نمایش OLED مجهز شده  و می‌تواند میزان ضربان قلب، تعداد قدم‌ها، میزان کالری مصرفی را هم اعلام کند.

هنوز مشخص نیست که این دست‌بند ورزشی در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، اما گفته شده شیائومی قیمت ۳۰ دلار را برای آن در نظر گرفته است.

منبع: ubergizmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Amirhossein

    طبق بعضی از خبر ها این دستبند۱۰ خرداد رسما معرفی می شود.

  2. Avatar Alireza

    امیدوارم که هرچی زودتر معرفی و عرضه بشه احتمال داره که با پرچمدار جدید شیائومی رونمایی بشه؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه