شیائومی ردمی K20 پرو معرفی شد؛ پرچم‌داری فوق‌العاده با قیمتی شگفت‌انگیز

۷ خرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ردمی K20

برند ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود، از چند هفته قبل انتشار خبرهای مربوط به ردمی K20 را آغاز کرد ولی حالا بالاخره از این گوشی‌ها رسما پرده‌برداری شد. اگر پیگیر خبرهای مربوط به ردمی K20 نبوده‌اید باید بگوییم که دو مدل از آن تحت عنوان ردمی K20 پرو و ردمی K20 روانه‌ی بازار می‌شود.

اول از همه به مدل پرو می‌پردازیم که از لحاظ مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برای پنل پشتی این گوشی از شیشه استفاده شده و در پنل جلویی هم شاهد نمایشگر ۶.۳۹ اینچی اولد با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ هستیم و البته حسگر اثر انگشت هم زیر این نمایشگر تعبیه شده است. در این نمایشگر شاهد هیچگونه بریدگی یا حفره­ای نیستیم که این امر به لطف بهره‌گیری از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی پاپ‌آپ محقق شده است و به گفته‌ی این شرکت، در عرض ۰.۸ ثانیه از بدنه بیرون می‌آید.

ردمی K20

یک گوشی پرچم‌دار باید از مشخصات مطابق با این عنوان بهره ببرد و ردمی K20 پرو هم از این قاعده مستثنا نیست. قلب تپنده این گوشی اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است و انرژی آن از جانب یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که این باتری به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی، خیلی سریع شارژ خواهد شد. اگر بخواهیم در مورد این موضوع دقیق‌تر اظهارنظر کنیم، شارژ باتری این گوشی در عرض ۷۳ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد. در ضمن نباید وجود جک هدفون در بدنه این گوشی را فراموش کنیم.

در پنل پشتی، دوربین سه‌گانه تعبیه شده که دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی بهره می‌برد و دو دوربین دیگر هم متشکل از دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید است.

قیمت مدل پایه این گوشی که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۳۶۲ دلار است و برای خرید مدل‌های ۶/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۱۲۸ گیگابایت باید به ترتیب مبلغ ۳۷۶ دلار و ۴۰۵ دلار بپردازید. گران‌ترین مدل این گوشی هم که مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است، قیمت ۴۳۴ دلار قیمت دارد. در کنار این گوشی، کاربران می‌توانند یک گیم‌پد به قیمت ۲۶ دلار خریداری کنند.

ویژگی‌های ردمی K20

ردمی K20

مدل معمولی ردمی K20 شباهت زیادی به مدل پرو دارد ولی از جنبه‌های مختلف از مشخصه‌های معمولی‌تری بهره می‌برد. مهم‌ترین تفاوت این دو گوشی عبارت است از اسنپ‌دراگون ۷۳۰، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX582 سونی و شارژ سریع ۱۸ واتی. در پنل پشتی این گوشی همچنان شاهد استفاده از دوربین سه‌گانه هستیم که در کنار دوربین اصلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق تعبیه شده است و باتری آن هم از ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

قیمت مدل پایه این گوشی ۲۸۹ دلار است که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. با پرداخت ۳۰۴ دلار هم می‌توانید مدل مبتنی بر ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Kami

    با سلام من دقیقایک هفته دقیق روی گوشی های میان رده داشتم مطالعه میکردم بین a70.a50.a60 سامسونگ ….. وهونر ۲۰pro.20i…. هوواویی nova4. p30litr و دو نمونه میزو ، تو این گوش ها که نام بردم با جرات میگم که k20 pro خیلی سرتره، دوربین عقبش از سه تاسامسونگ هم بهتره چه برسد بقیه، باطری عالی ۴۰۰۰m امپر وشارژ سری ۲۷ واتی ، صفحه سوپر آمولد ، طراحی بی نظیر شیشه و هم جلو عقب ، پشتش که یک طراحی سه بعدی دیوانه داره خدایشش ، واز همه مهم تر پردازش گر خیلی خوب به نام اسناپه دراگون ۸۵۵ داره که از میان رده ها حتی بالا دست هم همچین پردازنده و CPU شاخی نداره هیولاست واقعا ، صفحه کاملا یکدست شیشه و بدون حاشیه و بدون خط وروزنه خیلی زیبادرسمت بال گوشی فقط جای اسپیکر درج شده ، دروبین جلوش اوج کارشه که واسه خودش کلی حرف داره که متحرکه میاد بالا شاید اگه بخوام ازش ایراد بگیرم میگم که یه ذره خیلی کم قطوره ، اسمش میان ردست پرچمش خیلی بالاست حالا بعضی از شرکت های بزرگ گول برندشون رو می خوریم ، قیمتش هم واقعا مناسبه، خودم تا چند روز پیش نظرم روی a50 با a70 بود . ولی این گوشی خیلی سر بود از اینا، عالیه درنگ نکنید

  2. hosein

    با سلام
    آیا شما خبر دارید که این گوشی فقط با رام چین عرضه می شود یا رام و پک گلوبال نیز دارد؟؟
    درسته که به جای عرضه این گوشی به صورت گلوبال میخان پوکو اف ۲ رو به بازارهای جهانی عرضه کنن؟؟

    1. Kami

      نه دادش ، رام چین که مختص خود گوشی ولی فقط به زبان خود چینی و انگلیسی هستش فرقی نمیکنه به نظر من یه کیبورد فارسی دان کنی جور میشه الان همه جا رام چین گلوبال رو گذاشتن تو هر سایتی واسه دان ، ، فقط اینو من بگم که این گوشی با مدل mi 9T شیائومی فرقی نمیکنه فقط نوع پردازندهاشون با هم فرق داره و خیلی اختلاف کوچیک در CPU و نکات بسیار ریز که اصلا برای یک کاربر خیلی خوب هم به چش نمیاد

      1. Kami

        تازه امروز معرفی رسمیش بود حالا بیاد بازار معلوم میشه

      2. امیر

        با سلام میگم این مدل گلوبالش وارد ایران شده یا نه و بعد اینکه قطعه های سخت افزاری گیر میاد یا نه تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه