شیائومی لپ‌تاپ Mi Notebook Air را معرفی کرد؛ رقیبی برای مک‌بوک

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت شیائومی پس از معرفی گوشی Redmi Pro، از لپ‌تاپ Mi Notebook Air هم رونمایی کرد. محصولی که می‌خواهد با مک‌بوک‌های شرکت اپل رقابت کند. این محصول در دو اندازه‌ی ۱۳.۳ اینچ و ۱۲.۵ اینچ راهی بازار می‌شود. هر دو مدل بدنه‌ای فلزی دارند و از صفحه نمایشی با کیفیت Full HD بهره می‌برند. ضخامت این لپ‌تاپ‌ها ۱۴.۸ میلی‌متر است و وزن بسیار کمی دارند.

شیائومی لپ‌تاپ Mi NoteBook Air را در دو مدل ۱۳.۳ و ۱۲.۵ اینچی معرفی کرد.

البته سخت افزار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است. مدل ۱۳ اینچی از تراشه‌ی Corei5-6200U به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD برخوردار است. البته شیائومی پورت ساتا برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته تا کاربران بتوانند هاردهای خودشان را به این کامپیوتر متصل کنند.

مدل ۱۳ اینچی Mi Notebook Air از کارت گرافیکی NVIDIA Gefoce 940MX با ۱ گیگابایت رم بهره می‌برد که برای بازی کردن گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. این محصول به یک باتری ۴۰ وات ساعتی هم مجهز شده که می‌تواند تا ۹.۵ ساعت دستگاه را روشن نگه‌دارد. این لپ‌تاپ از قابلیت شارژ سریع هم بهره می‌برد  و می‌توان در کمتر از ۳۰ دقیقه بیش از ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد.

مدل ۱۲ اینچی ۱.۰۷ کیلوگرم وزن دارد و از تراشه‌ی Core m3 با ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD هم برای آن در نظر گرفته شده است. این مدل کارت گرافیکی مجزا ندارد؛ اما به جای آن از ۲ پورت USB 3.0 و خروجی HDMI برخوردار است. باتری آن هم ۲ ساعت بیشتر از مدل ۱۳ اینچی دستگاه را روشن نگه می‌دارد. هر دو مدل با ویندوز ۱۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

مدل ۱۳ اینچی با قیمت ۷۵۰ دلار و مدل ۱۲ اینچی با قیمت ۵۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد. این محصول فعلا در کشور چین عرضه می‌شود؛ اما احتمال دارد که در سایر کشورها هم بفروش برسد.

منبع: Xiaomi

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar علی

    عنوان دقیق این گونه است :
    شیائومی لپ‌تاپ Mi Notebook Air را معرفی کرد؛ یک کپی برای مک‌بوک !

  2. Avatar محمد

    سلام اقا پارسا از کجا سفارش دادی

    1. Avatar mehdi

      سلام داداش کجا سفارش دادی بیارن

  3. Avatar پارسا

    عالیه من ۱۳ اینجشو گفتم برام بیارند هنوز دستم نرسیده

  4. Avatar محمد

    دیگه در این حد کپی برداری زشت و شرم آوره 😐

    1. Avatar امیرحسین

      همین کپی برداری هاست که باعث شده
      کیفیت ها افزایش پیدا کنه و قیمت ها رقابتی بشه
      فقط ایکاش یه mi وسط پشت صفحه داشت که روشن میشد D:

  5. Avatar پویا

    ببخشید متن درست نخوندم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه