شیائومی رقیب ارزان‌قیمت ایرپاد اپل را معرفی کرد

۱۸ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

شرکت شیائومی ساعاتی قبل جدیدترین ایرفون‌های بی‌سیم خود را به نام «ایردات» (AirDot) معرفی کرد. با توجه به نامگذاری این محصول، کاملا واضح است که شیائومی ایرپاد شرکت اپل را هدف قرار گرفته و در ضمن باید خاطرنشان کنیم که هر جفت ایردات تنها ۳۰ دلار قیمت دارد که بسیار ارزان‌تر از ایرپادهای اپل محسوب می‌شود. این ایرفون‌ها اولین محصولات مبتنی بر استاندارد بلوتوث ۵.۰ هستند که این استاندارد ارتباط یک‌دست‌تر، سینک بهتر و بهبود عمر باتری را به ارمغان می‌آورد.

همچنین شیائومی‌ در بدنه‌ی این ایرفون‌ها دکمه‌ای تعبیه نکرده بلکه ایردات از پنل لمسی بهره می‌برد که کاربران برای تنظیم شدت صدا، جواب دادن به تماس‌ها یا بی‌صدا کردن آن‌ها در میان تماس، می‌توانند از این پنل لمسی بهره ببرند. همچنین این ایرفون‌ها در هنگام اتصال به گوشی‌های شیائومی می‌توانند از دستیار دیجیتالی این شرکت هم بهره ببرند که فعلا فقط از زبان چینی پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی شیائومی، بعد از بیرون آوردن یکی از ایردات‌ها از محفظه‌ی شارژ، ارتباط بین آن‌ها برقرار می‌شود.

هرچند قیمت این ایرفون‌ها بسیار ارزان‌تر از ایرپادهای اپل است، ولی فاصله‌ی امکانات آن با ایرپاد چندان زیاد نیست. به‌عنوان مثال، ایردات با یک‌بار شارژ تا ۴ ساعت دوام می‌آورد و این عدد برای ایرپاد اپل ۶ ساعت است. اگر تنها یکی از ایردات‌ها استفاده شود، این دوام به ۵ ساعت هم می‌رسد. شیائومی اعلام کرده باتری موجود در محفظه‌ی شارژ، سه بار می‌تواند این ایرفون‌ها را شارژ کند.

ایردات‌های شیائومی از قابلیت حذف صدای محیط پشتیبانی نمی‌کنند و ضد آب هم نیستند. شیائومی معمولا به ارائه‌ی محصولات ارزان‌قیمت ولی با کیفیت مناسب شهرت دارد و امیدواریم این ایرفون‌ها هم اینگونه باشند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. ALI sh

    خط آخر یه مشکلی داره

    1. ممنون از تذکرتون

  2. فرهاد

    چین‌ ک فقط میخواد مفت بده کپی برداری کنه خوبه اپل پرستیژشو نگه میداره و رمز موفقیتش همینه اپل اگر هزار دلار هم بده بازم سلبریتی ها و فوتبایستها اپل و استفاده میکنن
    من خودم ایرپاد دارم دو وسیصد دادم ولی اینم تو بازار میبود بازم ایرپاد میخریدم چون پرستیژ برام ‌مهمه و اصالت

    1. مسعود

      دوست عزیز بدون شک کیفیت محصولات و تکنولوژی استفاده شده تو محصولات اپل یه سرو گردن بالاتر از بقیه ی برندهاست ولی متاسفانه اکثر مردم از جمله خود من قدرت خرید این محصولاتو نداریم در نتیجه شرکتهایی مثل شیائومی میان محصولاتی به مراتب ارزونتر و صد البته نه در حد کیفیت برندهایی مثل اپل ولی با کیفیت خوب تولید می کنن که امثال من توان خریدشو داشته باشن.

    2. bq

      داداش سواره‌ای، چه درکی از پیاده‌ها داری. من خودم محصولات اپل استفاده میکنم و مثل همه میدونم واقعا عالیه محصولاتش. ولی دیگه با این افزایش قیمت ها نه میتونم و نه عقلم اجازه میده در این شرایط بخرم.
      انقدر پرستیش و سلبیریتی هم نگو، باشه تو سوباسا، تو زورو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه