شیائومی هم به دوربین‌های عقب دوگانه علاقمند شده است؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه ای طی چندماه اخیر در اینترنت پیچیده شده مبنی بر اینکه سامسونگ و اپل در نسل بعدی پرچمداران خود گوشی‌هایی با دوربین عقب دوگانه به کار خواهند گرفت. از قرار معلوم سامسونگ متدهای متفاوتی برای استفاده از این دوربین‌ها در ذهن دارد و اپل نیز پتنت‌هایی در این زمینه ثبت کرده و در عین حال یک شرکت تولیدکننده این سنسورها را خریداری کرده است.

تصویری منتسب به یک گوشی شیائومی می‌تواند نویددهنده معرفی محصولی با دوربین عقب دوگانه از سوی این شرکت باشد.

سنگ بنای این بنا توسط اچ‌تی‌سی در HTC One M8 بنا نهاده شد و پس از آن نیز شرکت‌های دیگری از جمله هوآوی از دوربین‌های دوگانه به منظور افزایش عمق تصاویر، امکان فوکوس بر روی تصاویر پس از ثبت و افزایش کلی کیفیت تصاویر در حد تصاویر دوربین‌های DSLR استفاده کردند. اما علیرغم وعده ای که این دوربین‌ها داده بودند، شاهد افزایش کیفیت قابل توجهی نبودیم و شاید به همین دلیل بود که اچ‌تی‌سی در HTC One M9 این دوربین‌ها را کنار گذاشت. حال تصویر جدیدی منتسب به یک گوشی معرفی نشده شیائومی در اینترنت منتشر شده که دارای دوربین پشتی دوگانه است. این اولین باری است که چنین دوربینی در پشت یک گوشی شیائومی دیده می‌شود.

Shia1

به دلیل سابقه ادعاها و رقابتی که محصولات این شرکت با محصولات سامسونگ و اپل دارد، شیائومی قطعا به کیفیتی قابل‌قبول از این دوربین‌ها دست پیدا کرده که آن را در یک گوشی خود تعبیه کرده است. عده ای گمان می‌کنند که این تصویر متعلق به Mi 5 پرچمدار بعدی شیائومی باشد، اما هیچ کدام از مشخصات شایع‌شده برای این گوشی، سخنی از دوربینی دوگانه برای آن به زبان نیاورده ‌اند. تصویر دیگری نیز منتشر شده که ظاهرا پشت گوشی Redmi Note 2 را نشان می‌دهد. ماه گذشته تصویری از این گوشی منتشر شده بود که به نظر با تصویر امروز شباهت زیادی دارد.

Shia2

البته طبیعتا تاکید می‌کنیم که این تصاویر را به دیده شک و تردید نگاه کنید. بر اساس خبرها پرچمدار بعدی شیائومی در نوامبر امسال به بازار می‌آید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه