شیائومی گوشی Mi Max را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت شیائومی گوشی ۶٫۴۴ اینچی Mi Max را معرفی کرد. این تلفن همراه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های موجود به حساب می‌آید.

شیائومی درباره‌ی گوشی جدیدش می‌گوید: “Mi Max تنها ۷٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد و به راحتی در جیب کاربران جا می‌شود!”. این تلفن همراه بزرگ، یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و در سه مدل مختلف راهی بازار می‌شود.

یک مدل با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۵۲، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود. مدل بعدی هم با اسنپ دراگون ۶۵۰، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل سوم هم با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۵۰، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد.

البته تمام این مدل‌ها از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 بهره می‌برند و از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰p برای آن‌ها استفاده شده است. همچنین این سه مدل از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند که محل کارت حافظه به شکل هیبریدی طراحی شده و می‌توان در آن سیم‌کارت دوم گذاشت.

گوشی Mi Max با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری MIUI 8 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم در پشت آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فلش دوتایی در پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن اشاره کرد.

این محصول جدید شیائومی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی راهی بازار می‌شود. مدل‌های مختلف این گوشی بین ۲۳۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت دارند.

‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar DS

    این محصول جدید هواوی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلا راهی بازار می‌شود. مدل‌های مختلف این گوشی بین ۲۳۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت دارند.
    شیائومی!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه