صفحه‌کلید جدید ال‌جی در جیب جا می‌گیرد

۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی ساعاتی پیش از صفحه‌کلید بلوتوثی با نام تجاری  «رولی» (Rolly) رونمایی کرد. ویژگی منحصر به‌فرد این صفحه‌کلید، این است که از هر چهار ردیف کلیدها تا می‌شود و به یک دستگاه مکعب مستطیل باریک تبدیل می‌شود؛ به طوری که می‌توان آن را درون جیب یا کیف دستی قرار داد.

شرکت کره‌ای ال‌جی به تازگی یک صفحه‌کلید تاشوی قابل حمل را معرفی کرده است که می‌توان آن را در جیب یا کیف دستی قرار داد.

 بدون شک ال‌جی اولین شرکتی نیست که صفحه‌کلیدهای تاشوی بی‌سیم قابل حمل را معرفی می‌کند، اما اولین برندی است که صفحه‌کلیدهای تاشوی قابل حمل را به عنوان یک چوب دستی برای جیب به بازار معرفی می‌کند.

LG-Rolly-Keyboard-1

رولی برخلاف صفحه‌کلیدهای بسیار منعطف تاشو، از پلاستیک سخت ساخته شده است. از همین رو تایپ کردن با  آن مشابه تجربه‌ی تایپ کردن با صفحه‌کلید کامپیوترهای شخصی بوده و قابل لمس‌تر است. از انتهای صفحه‌کلید دو دسته‌ی کوچک پلاستیکی باز می‌شود که به وسیله‌‌ی آن صفحه‌کلید به تبلت یا گوشی هوشمند وصل می‌شود و می‌تواند آنها را نگاه‌دارد. یک بار شارژ کامل باتری AAA این دستگاه تا سه ماه دوام می‌آورد.

LG-Rolly-Keyboard-3
شرکت ال‌جی هنوز از قیمت و تاریخ عرضه‌ی صفحه‌کلید رولی هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است؛ اما انتظار می‌رود جزییات بیشتری در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 که هفته‌ی آینده در برلین برگزار خواهد شد، مطرح شود.

منبع: LG

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه