صفحه نمایش آیپد مینی ۴ از آیپد پرو بهتر است

۲۷ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیپد پرو جدیدترین تبلت اپل است. این تبلت، بزرگ‌ترین آیپد اپل است و در مقایسه با تبلت‌های اخیر این شرکت هم بیشترین تغییر و پیشرفت را داشته؛ آیپد پرو از یک کیبورد و استایلوس که از سوی خود اپل ساخته شده‌اند پشتیبانی می‌کند و اپل هم مطمئنا آن را برای مخاطبان خاص ساخته است، نه برای کسی که می‌خواهد ایمیل‌اش را چک کند.

صفحه‌ی نمایش آپید مینی ۴ در موقعیت‌های مختلف، بهتر از صفحه‌ی نمایش آیپد پرو عمل می‌کند.

با این حال، در حالی که آیپد پرو بهترین قابلیت‌ها و سخت‌افزار را بین تبلت‌های اپل دارد، ظاهرا صفحه‌ی نمایش‌اش بهترین نیست. آیپد پرو صفحه‌ی نمایش شگفت‌انگیزی دارد، اما بر اساس بررسی‌های جدیدی که وب‌سایت DisplayMate انجام داده، صفحه‌ی نمایش آیپد مینی ۴ بهتر است.

این وب‌سایت اخیرا نقدهای مفصلی از صفحه‌های نمایش آیپدهای جدید منتشر کرده است. متخصصان این وب‌سایت می گویند که آیپد پرو به لطف صفحه‌ی نمایش IPSاش که Photo-Aligned شده است، نسبت کنترانست بسیار بالایی دارد. صفحه‌ی نمایش آیپد پرو هم‌چنین قابلیت‌هایی دارد که باعث می‌شود باطری کمتری مصرف کند.

ولی از سوی دیگر، صفحه‌ی نمایش آپید مینی ۴ در موقعیت‌های مختلف، بهتر عمل می‌کند. برای مثال، بازگشت نور از روی آن بسیار کمتر از دیگر آیپدها است. محدوده‌ی رنگی هم که نشان می‌دهد از آیپد پرو یا آیپد ایر ۲ بهتر است که در نقدها، رنگ آبی‌شان بیش از اندازه بوده است.

در نهایت هم آیپد پرو امتیاز «خیلی خوب» و آیپد مینی ۴ امتیاز «عالی» را از وب‌سایت DisplayMate دریافت کردند.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه