صفحه نمایش همیشه روشن گوشی‌های سامسونگ گیف هم نشان می‌دهد

۱۱ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ می‌خواهد قابلیت‌های بیشتری برای شخصی‌سازی صفحه‌ی نمایش همیشه روشن گوشی‌های خود، به کاربران گوشی‌هایش ارایه کند. بر اساس گزارشی که وب‌سایت Android Police منتشر کرده است، از این پس می‌توان روی صفحه نمایش همیشه روشن یا همان Always on Display گوشی‌های سامسونگ، یک تصویر گیف (GIF) نشان داد.

قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، هنگامی که گوشی شما قفل است، بخشی از صفحه نمایش را روشن نگه می‌دارد تا به شما زمان، هشدارها، میزان باتری، یا اطلاعات دیگری را نشان دهد. می‌توان ساعت‌های مختلف، رنگ‌ها و انتخاب‌های مختلفی داشت و صفحه نمایش همیشه روشن را شخصی‌سازی کرد.

در حالی که امکان انتخاب یک عکس کوچک برای نمایش در کنار این اطلاعات وجود داشت، ساسونگ به تازگی این قابلیت را فراهم کرده است تا یک عکس گیف را برای نمایش انتخاب کنید.

سامسونگ خودش به صورت پیش‌فرض چند گیف برای امتحان در اختیار شما گذاشته است، ولی این توانایی را دارید تا هر فایل گیف که می‌خواهید را برای نمایش انتخاب کنید.

برای اینکه باتری گوشی شما از بین نرود، فایل گیف فقط یک بار پخش می‌شود. ولی با یک بار زدن روی آن، می‌توانید دوباره آن را پخش کنید.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه