اولین عکس‌ها از گوشی هواوی P30 لایت لو رفت

۲ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هواوی چند وقتی است که در کنار پرچمداران خود، یک نسخه Lite هم از این گوشی‌ها معرفی می‌کند و حالا با توجه به جدیدترین تصاویری که از خانواده گوشی‌های P30 لو رفته، باید بگوییم این خانواده نیز عضوی با نام Lite خواهد داشت. به تازگی تصاویری از قاب‌های محافظ گوشی‌های هواوی P30 منتشر شده که گفته می‌شود یکی از این عکس‌ها، متعلق به هواوی P30 لایت است. این تصاویر را شرکت اسپیگن که در حوزه ساخت قاب و لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد، منتشر کرده است.

همانطور که در تصاویر بالا شاهد هستید، ارزان‌ترین عضو خانواده پرچمداران هواوی P30 نیز دارای سه دوربین در بخش پشتی خود خواهد بود. سنسور اثر انگشت این مدل نیز برخلاف دو نسخه دیگر هواوی P30، در بخش پشتی قرار گرفته است. دو گوشی P30 و P30 Pro نیز دارای سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر هواوی P30 لایت نیز مثل دیگر عضو‌های خانواده هواوی P30، حاشیه‌های اندکی داشته باشد و در بالای آن یک بریدگی کوچک قطره مانند برای دوربین سلفی ببینیم. اما در مجموع نمی‌توان به این تصاویر برای طراحی بخش جلویی هواوی P30 لایت اتکار کرد و باید تا ششم فروردین سال آینده که این گوشی رسما معرفی خواهد شد، صبر کنیم.

در عکس زیر نیز می‌توانید بخش پشتی هر سه گوشی هواوی P30 را مشاهده کنید. همانطور که شاهد هستیم، بهترین این گوشی خانواده، دارای چهار دوربین در بخش پشتی خود خواهد بود و دو گوشی دیگر، سه دوربینه هستند. اما حدس می‌زنیم دوربین اصلی هر سه گوشی متفاوت باشد و بهترین دوربین در P30 Pro وجود داشته باشد.

به طور کل به نظر می‌رسد عرضه سه پرچمدار این روزها حسابی بین شرکت‌های مختلف طرفدار پیدا کرده است! شاید بتوان گفت این ترند را اپل با عرضه سه آیفون در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آغاز کرد و شب گذشته سامسونگ و حالا هواوی هم همین راه را پیش گرفته است.

گوشی P30 لایت قرار است همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در کنار پورت USB-C در لبه پایینی گوشی داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود در این گوشی از پردازنده Kirin 710 استفاده شود که پیش‌تر این پردازنده را در گوشی‌های دیگر مثل آنر ۸X دیده بودیم. با این وجود، اگرچه هواوی هم مثل اپل و سامسونگ می‌خواهد سه نسخه از پرچمدار خود را عرضه کند اما ارزان‌ترین نسخه، قرار نیست پردازنده دو پرچمدار رده‌بالاتر را داشته باشد. گوشی‌های P30 و P30 Pro نیز به احتمال بسیار زیاد، از پردازنده ۷ نانومتری Kirin 980 استفاده می‌کنند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    “شاید بتوان گفت این ترند را اپل با عرضه سه آیفون در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آغاز کرد و شب گذشته سامسونگ و حالا هواوی هم همین راه را پیش گرفته است.”
    تا جایی که من یادمه p20 و mate10 هم تو ۳ نسخه عرضه شده بودن، p10 یادم نیست نسخه پرو داشت یا نه ولی مطمئنا ۲ ساله که هواوی پرچمداراشو تو ۳ نسخه عرضه میکنه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه