طراحی گوشی سونی اکسپریا ۲ فاش شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسپریا 2

ساعاتی قبل، رندرهای منتسب به گوشی سونی اکسپریا ۲ در اینترنت منتشر شد. چنین خبری بسیار قابل توجه است زیرا اکسپریا ۱ هنوز در بازارهای مهمی مانند آمریکا عرضه نشده است.

در هر صورت، طبق این رندرهای منتشر شده، شکل وشمایل این گوشی با نسل قبلی خود تفاوت فاحشی ندارد و عمدتا تغییرات اندک در طراحی دیده می‌شود.

اولین تغییر مهم، در مکان دوربین سه‌گانه است که حالا به جای مرکز پنل پشتی، به سمت چپ این پنل منتقل شده است. در ضمن حاشیه‌ی فوقانی و پایینی تقریبا هم‌اندازه شده‌اند و برای یادآوری باید بگوییم که اکسپریا ۱ از حاشیه‌ی فوقانی بسیار ضخیم و حاشیه‌ی پایینی باریکی بهره می‌برد.

صرفا با نگاه به رندرها نمی‌توان این موضوع را متوجه شد ولی باید بگوییم که اگرچه سونی اکسپریا ۲ همچنان از نمایشگر دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد، ولی اندازه‌ی آن با نمایشگر نسل قبلی یکسان نیست. در حقیقت، باید بگوییم که مدل جدید مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی است و این در حالی است که نسل قبلی از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد.

همانطور که گفتیم، اکسپریا ۱ هنوز در بسیاری از بازارها عرضه نشده و به همین خاطر نمی‌توانیم در مورد تاریخ عرضه اکسپریا ۲ با قاطعیت به گمانه‌زنی بپردازیم و فقط می‌توانیم بگوییم که احتمالا به این زودی‌ها شاهد عرضه آن نخواهیم بود. علاوه بر این، می‌توان این احتمال را هم مطرح کرد که شاید این گوشی جانشین اکسپریا ۱ نباشد. البته با توجه به شباهت‌های بسیار زیاد بین این دو گوشی، چنین چیزی چندان محتمل نیست ولی به هر حال یکی از احتمالات محسوب می‌شود.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه