طرح مفهومی بسیار زیبا از گوشی لومیا ۹۴۰

۱۶ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در ماه می میلادی تایید کرد که در همین سال یک گوشی پرچم‌دار با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهد کرد. اما ممکن است شاهد بیش از یک پرچم‌دار از سوی این شرکت باشیم. چرا که براساس شایعات، مایکروسافت مشغول کار روی گوشی‌های لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL است.

این طور که به نظر می‌رسد، شرکت مایکروسافت مشغول کار روی پرچم‌دار بعدی‌اش لومیا ۹۴۰ است.

لومیا ۹۴۰ آشکارا جانشین لومیا ۹۳۰ سال گذشته خواهد بود. این طور که به نظر می‌رسد ۹۴۰ صفحه‌نمایش سوپر AMOLED به اندازه ی ۵.۲ اینچ و با وضوح ۱۰۸۰p داشته و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل و دوربین اصلی‌اش ۲۵ مگاپیکسل خواهد بود؛ ضمنا یک فلاش LED هم در کنار لنز دوربین اصلی تعبیه شده. گوشی جدید مایکروسافت به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپ‌دارگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۲۵۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود.

یک طراح خلاق با نام Jonas Daehnert اخیرا طرحی مفهومی بر اساس این شایعات از لومیا ۹۴۰ در سه رنگ آبی، قرمز و سبز ارایه کرده که بسیار زیبا و شیک است. بدیهی است که لومیا ۹۴۰ واقعی بر پایه‌ی سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود، بنابراین تا قبل از شهریور ماه به بازار راه نخواهد یافت چون سیستم عامل جدید قرار است در این تاریخ منتشر شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. اسم پسر

    حتما تو فکرم که بخرمش :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه