ظرفیت باتری گوشی تاشو سامسونگ کمتر از حد انتظار است

۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی تاشو

مدتی قبل گزارشی منتشر شد که در آن آمده بود نخستین گوشی تاشو سامسونگ از دو باتری بهره می‌برد که ظرفیت هرکدام از آن‌ها ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. اما در این زمینه گزارش جدیدی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد چنین ظرفیتی حقیقت ندارد. طبق این گزارش جدید، ظرفیت هر یک از این باتری‌ها فقط ۲۱۹۰ میلی‌آمپر ساعت است که در مجموع، به ۴۳۸۰ میلی‌آمپر می‌رسند. شماره مدل این باتری‌ها EB-BF900ABU و EB-BF901ABU است که انرژی گوشی تاشو گلکسی F را تامین می‌کنند.

در ضمن باید خاطرنشان کنیم که ظرفیت باتری گوشی میان‌رده گلکسی A70 هم مشخص شده است. باتری EB-BA705ABU از ظرفیت قابل توجه ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در مقایسه باید بگوییم که طبق گزارش‌ها، گلکسی A50 واجد باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و ظاهرا انرژی گوشی گلکسی M20 را یک باتری بسیار بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

قلب تپنده‌ی گلکسی A70 تراشه ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۶۱۰ (همانند گلکسی A50) خواهد بود و همچنین برخلاف بیشتر گوشی‌های جدید سری A که از نمایشگر LCD بهره می‌برند، این گوشی مجهز به نمایشگر AMOLED است.

در نهایت باید بگوییم که نخستین گوشی تاشو سامسونگ همزمان با گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) رسما معرفی می‌شود و هنوز تاریخ معرفی گوشی‌های سری A اعلام نشده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه