عرضه‌ی اسپیکر HomePod اپل تا سال ۲۰۱۸ به عقب افتاد

۲۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل خبر داده است که زمان عرضه‌ی اسپیکر هوشمند این شرکت، یعنی اسپیکر HomePod، تا سال آینده‌ی میلادی به عقب افتاده است. اپل در بیانیه‌ای گفته است که نیاز دارد زمان بیشتری برای توسعه‌ی این محصول صرف کند.

قرار بود اسپیکر HomePod در ماه آینده وارد بازار شود.

در بیانیه‌ای اپل آمده است: «به شدت منتظر هستیم تا افراد استفاده از HomePod را تجربه کنند، اما برای آماده شدن آن نیاز به زمان بیشتری داریم. در اوایل سال ۲۰۱۸ این محصول را در بازارهای ایالات متحده، انگلستان و استرالیا عرضه خواهیم کرد.»

قرار بود اسپیکر HomePod در ماه آینده‌ی میلادی وارد بازار شود. این اسپیکر هوشمند که ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است، مستقیما با اسپیکرهای هوشمند شرکت‌های آمازون و گوگل، یعنی Amazon Echo و Google Home رقابت می‌کند.

اسپیکر استوانه‌ای اپل هفت اسپیکر دارد که صدا را به تمام جهات پخش می‌کنند. یک ساب ووفر ۴ اینچی و یک میکروفون ۶ جهته هم در HomePod قرار گرفته‌اند؛ طوری که می‌توان گفت بین رقبا، اسپیکر اپل بهترین مشخصات فنی را دارد. با این حال، منشی‌های هوشمند Google Assistant و Amazon Alexa بهتر می‌توانند نیاز کاربران خانگی را برطرف کنند و به همین دلیل، اپل اسپیکر HomePod را بیشتر با تمرکز روی موسیقی معرفی کرد، تا قابلیت‌های هوشمند.

دقیقا نمی‌دانیم چرا اپل عرضه‌ی HomePod را به عقب انداخته، مخصوصا که می‌توانست از تعطیلات پایان سال به خوبی برای فروش این اسپیکر استفاده کند.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar farhad

    مثل ساعتش . اگر چند سال دیر تر از رقبا بیاد اما رابطه ی کاربری بهتر و کاربدی تری داشته باشد . موفق تر خواهد بود .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه