اپل احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۶ آیفون ۶c را عرضه می‌کند

۲۷ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

براساس اخبار و شایعاتی که در خبرگزاری‌های مرتبط منتشر شده، احتمال دارد اپل گوشی آیفون ۶c را در میانه‌های سال آینده‌ی میلادی عرضه کند.

هیچ جزییات دیگری از این دستگاه فاش نشده جز اینکه ۶c یک نمایشگر ۴ اینچی خواهد داشت.

تاکنون شایعات مختلفی درباره‌ی گوشی آیفون ۶c به گوش خورده است. قبلا شایعه شده بود که این گوشی در کنار آیفون ۶s رونمایی خواهد شد که طبیعتا این‌طور نشد. اما شایعات مربوط به این دستگاه دوباره برگشته‌اند. براساس گفته‌ی مدیر تحقیقات مرتبط با تکنولوژی شرکت IHS در چین، آیفون ۶c در اواسط سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

این خبر را «کوین وانگ» از IHS در وب‌سایت چینی Weibo منتشر کرده که مطابق آن آیفون ۶c احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۶ ارایه خواهد شد. هیچ جزییات دیگری از این دستگاه فاش نشده جز اینکه ۶c یک نمایشگر ۴ اینچی خواهد داشت. قبل از اینکه طرف‌داران اپل از خبر ارایه‌ی یک آیفون ارزان‌تر خوشحال شوند، باید بگوییم که «کوین وانگ» همان کسی است که شایعه‌ی قبلی مبنی بر عرضه‌ی آیفون ۶c قبل از پایان سال ۲۰۱۵ را منتشر کرده بود.

با تمام این اوصاف، توصیه می‌کنیم که به این خبر با دیده‌ی شک و تردید بنگرید. هرچند که چند ماه پیش تصویری منتسب به پشت دستگاه آیفون ۶c منتشر شده بود. آن موقع، گفته می‌شد که این گوشی از حسگر شناسه‌ی لمسی پشتیبانی می‌کند.

آیفون 6c

منبع: VR-Zone

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه